Gå til innhold

EVE-online - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

tar seg opp i providence. :)Co2 titan downed in Provi

 

Sant det, håper det blir noe krig snart, er lei av å sitte på 9 dreads hehe

 

Jeg har T2 smalls allerede.. ikke såå lenge til tech 2 mediums. Men blir ikke det dyrt det også?

Jeg føler jeg må starte smått og dritbillig for å lære meg før jeg kaster bort cash på den måten i alle fall.

 

Nei T2 mediums er mye billigere enn f.eks å meta 4 guns på t1.

 

Pluss du sparer mye tid pga de gjør som regel mer skade eller har bedre reloading tid på våpenene. så overall effektivitet går ganske godt opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

T2 er et must for PVP. 3 år siden T2 moduler og skip var kostbare.

 

Er enig i at det er ett must når en snakker om "profesjonell" PVP, men i Mr Lee's situasjon vil jeg nok heller anbefale billige frigatter/cruisere med T1. I det minste til en har skjønt det grunnleggende.

 

Ikke alle har mer isk en de fleste allianser vettu Varakk ;):D

Lenke til kommentar

T2 er et must for PVP. 3 år siden T2 moduler og skip var kostbare.

 

Er enig i at det er ett must når en snakker om "profesjonell" PVP, men i Mr Lee's situasjon vil jeg nok heller anbefale billige frigatter/cruisere med T1. I det minste til en har skjønt det grunnleggende.

 

Ikke alle har mer isk en de fleste allianser vettu Varakk ;):D

 

Jeg er fattig nå :)

Sluttet å spille EVE, solgte all min isk på tyske ebay.

 

Fikk 52000 dollar for 960mrd isk

Lenke til kommentar

T2 er et must for PVP. 3 år siden T2 moduler og skip var kostbare.

 

Er enig i at det er ett must når en snakker om "profesjonell" PVP, men i Mr Lee's situasjon vil jeg nok heller anbefale billige frigatter/cruisere med T1. I det minste til en har skjønt det grunnleggende.

 

Ikke alle har mer isk en de fleste allianser vettu Varakk ;):D

 

Jeg er fattig nå :)

Sluttet å spille EVE, solgte all min isk på tyske ebay.

 

Fikk 52000 dollar for 960mrd isk

 

GTFO - Pic or didnt happen... etc etc... :o

 

Hvis det er sant Varakk så må jeg først gratulere deg med pengene, vel fortjent etter alle timene med EVE regner jeg med :D

Er det ikke sant så gratulerer jeg med at du fikk haka mi til å falle pladask i kontorpulten... hehe

 

Synd at du sluttet da :cry: er en del "old-timers" som har takket for seg etter Dominion (ref: fleet lag) og det er trist.

 

PS! 960B isk er en sinna sum.. :( Kan du sende meg noen tips (Duke Dragoon ingame også) på hvordan du får samlet opp en slik formue?

PS2! Har du solgt characteren din også?

 

PS3! Lykke til videre...

Lenke til kommentar

Jeg beholder alle mine karakterer + capital ships (ca 20) + super capitals + T3 (ca 5) + Kronos (verdi 23b).

Og ca 1,4trillioner isk som jeg har invistert i Trade Syndicates. <-- Generer meg ca 95-105mrd pr mnd.

 

Jeg startet med mega-farming av complexes for ca 1 år siden. Tjente inn ca 10-15mrd per uke.

Men Dominion ødela hele profitten, men det gjorde ikke noe. Jeg hadde grindet meg opp til ca 600mrd.

Lenke til kommentar

T2 er et must for PVP. 3 år siden T2 moduler og skip var kostbare.

 

Er enig i at det er ett must når en snakker om "profesjonell" PVP, men i Mr Lee's situasjon vil jeg nok heller anbefale billige frigatter/cruisere med T1. I det minste til en har skjønt det grunnleggende.

 

Ikke alle har mer isk en de fleste allianser vettu Varakk ;):D

 

Jeg er fattig nå :)

Sluttet å spille EVE, solgte all min isk på tyske ebay.

 

Fikk 52000 dollar for 960mrd isk

 

Ja dæven, om dette stemmer, så gratulerer, er ikke lite penger det gitt.

Lenke til kommentar

De av oss i EVE som er super-rike, vi tjener penger på et ufattelig nivå.

Selv er jeg bare en middels fisk, en eller annen plass på Topp 100 lista av de rikeste.

 

Salg av isk er så lett, utrolig stor etterspørsel.

Neste problem er å få dette inn på min bank konto uten å betale skatt <_<

Lenke til kommentar

Og om du blir tatt? Så vidt jeg vet er det vel ikke lov å selge isk.

 

Blir han tatt så ryker alt av kontoer hardt :) og siden de fleste vet hvem han er in-game så synes jeg kanskje det å si / skryte av sånt på et forum her (hvor det er en god del Eve-spiller) er noe dumt.. menmen :)

Lenke til kommentar

De av oss i EVE som er super-rike, vi tjener penger på et ufattelig nivå.

Selv er jeg bare en middels fisk, en eller annen plass på Topp 100 lista av de rikeste.

 

Salg av isk er så lett, utrolig stor etterspørsel.

Neste problem er å få dette inn på min bank konto uten å betale skatt <_<

 

Nja. Dette faller nok under kategorien "Bløff" inntil det motsatte er bevist :) Ikke er det lett å bevise en slik ting heller.

Lenke til kommentar

Har akkurat lasta ned dette spillet nå og skal til å prøve dette litt i disse 14 dagene og se om dette kanskje kan bli en ny kvelds/helgeunderholdning for meg.

 

Men synes 14 dager høres litt lite ut for et spill som vistnok er såppas ille å sette seg inn i, men leste og at det var snakk om noe buddyinvite greier som ga 30 dagers prøvetid?

Noen som har noe mer konkret på det?

 

Og er det noen som kanskje kunne hjulpet meg så smått i gang etterhvert?

Var Elancien jeg kalte meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...