Gå til innhold

EVE-online - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har UK og de andre organisasjonene oppe i nord fortsatt kontroll over systemer i Nord-providence?

 

Og hvordan går det med CVA? Disbanda de totalt, eller styrer de fortsatt på?

 

 

Fin site for og få med seg noe av det som skjer :)

http://www.evenews24.com/

 

Hehe, evenews ja.. Fin side, til tider noe gøy å lese.. Men ta det dem skriver med en klype salt, er ikke alt som er så spot on som dem vil ha det til. Har selv notert endel feil i noen ting som dem har skrevet om oss. Det er tross alt endel av infoen som kommer direkte fra spillere sånn som oss, og fakta sjekken dems er ikke alltid helt på plass :blink::ph34r:

Lenke til kommentar

DK på vei ut. CVA klarer seg ikke mot resten av provi, når de får alle mot seg etter at DK er borte.. Er noe snakk om at Chribba skal få 9uy.

 

er ikkje den mest opplyste i provi, men får med meg en del..

 

var litt festlig når IT droppte 9 titans og 15 moms på en CVA +venner cap fleet i s9x.. :)

http://www.killboard.it/?a=kill_related&kll_id=209730

Endret av Elgenn
Lenke til kommentar

Har snart 2 chars som kan kjøre Domi med 2x LAR II og fullt sett armor hardners.

 

Lurer på om jeg bør sette på tractors og salvagers på en domi og kjøre på med 2 stk, en me guns og drones som main dps og en som salvager for dobbel drone DPS. Spørsmålet blir om salvaging/dps blir så effektivt at det svarer seg over å kjøre en dedikert salvager (catalyst med bare salvaging ting).

 

Fordelen med 2x domi er mer dps, + at jeg kan starte salvaging med en gang og ikke være redd for å dra aggro ettersom den kan tanke "alt" i level 4 missions.

 

Har lite lyst til å kjøpe en ekstra domi med utstyr bare for å teste. Noen som har peil på hva som er mer effektivt?

Lenke til kommentar

Hei. Meg og en venn har akkurat starta med EVE igjen etter en pause på ca. et halvt år. Jeg har en Cyclone med autocannons og vennen min har Myrmidon med Railguns og drones.

Hvor er det vi burde ta oppdrag? Lvl 2 missions eller hva tror dere vi klarer. Vi skal mest gjøre missions sammen.

 

Meg: http://eve.battleclinic.com/loadout/45154-Cyclone-640-DPS-403-tank-LSB.html (Bruker ikke helt likt, men ganske)

Venn: http://eve.battleclinic.com/loadout/43650-LvL-3-Starter-Myrmidon.html

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Hei. Meg og en venn har akkurat starta med EVE igjen etter en pause på ca. et halvt år. Jeg har en Cyclone med autocannons og vennen min har Myrmidon med Railguns og drones.

Hvor er det vi burde ta oppdrag? Lvl 2 missions eller hva tror dere vi klarer. Vi skal mest gjøre missions sammen.

 

Meg: http://eve.battleclinic.com/loadout/45154-Cyclone-640-DPS-403-tank-LSB.html (Bruker ikke helt likt, men ganske)

Venn: http://eve.battleclinic.com/loadout/43650-LvL-3-Starter-Myrmidon.html

 

Takker for svar :)

 

burde lett klare lvl 3 missions alene, og hvis dere er forsiktige, så mener eg at dere klarer lvl 4 missions også ganske greit sammen..

 

 

 

og over til 9uy igjen; systemet er nå unclaimed, og stasjonen er blitt endret navn til chribbas cottage UNITY station.. så vil tro det er offisielt nå. og han onliner tcu.. :)

Endret av Elgenn
Lenke til kommentar

Gleder meg nesten mer til å se hva som vil skje med de som eventuelt prøver å ta over systemet til Chribba :D

Alle i området rundt er jo enige om at dette skal bli en 0.0 trade-hub styrt av C. så de som eventuelt prøver seg vil nok få en overaskelse ganske kjapt.. hehe..

 

Er dere klare for å kveste noen Sanshas snart da? Er ikke lenge igjen før Incursion kommer nå B)

Lenke til kommentar

vett at alle rundt her er ganske happy for at chribba flytter inn.. :)

 

tror ikkje PL heller tør å herje med chribba.. :p så eg trur han får holde på i fred..

 

 

skyter på sanshas hele tiden, så det blir kje noke nytt.. :p

 

Hvis noen betaler PL for å "ta" Chribba, så hadde de nok gjort det... men tror ingen tør betale for noe sånt :D

I så tilfelle ville biomass vært eneste løsning for oppdragsgiver B)

Lenke til kommentar

Hmm.. Leste på evenews at Noir. (NMG) forlater Provi etter å ha blitt dolket i ryggen av naboene sine. De overlater systemene de hadde til CVA :D

Så da er det vel duket for enda mer provi-drama en stund til fremover.

 

Tror også IT kan få det tøfft fremover hvis/når goons/test kommer etter de. Delve er glovarm gryte som snart koker over.. :D

Lenke til kommentar

noir tenkte de kunne gi det til cva ja.. men cva har vel muligens bare fått tak i 1 av de systema.. mens andre alliancer i området har sneket seg inn og tatt de før cva fikk gjort det..

 

cva driver timezone warfare.. de har litt flere piloter i EU tz, mens resten har ett enormt overtak i US tz.. :p

Lenke til kommentar

f.eks bdeal ja..

gjelder vel stort sett alle de store.. :p sodalitas xx, daisho syndicate, dara cothrom, flying dangerous, agony, osv..

 

 

*edit*

såg etterpå at du ikkje snakkte om TZ greiene.. bdeal har tatt ett system ja.. men ikke av noir sine systemer..

Endret av Elgenn
Lenke til kommentar

aah :)

 

Prøver å sette meg inn i provi-politikken, men det er ikke enkelt siden det er mer backstabbing og "sidebytte" der enn i eve ellers :)

 

Hvordan går det med CO2 der da? ser at de har gått på noen smeller den siste tiden.. men iflg dotlan så har de en del systemer igjen forsatt.

Lenke til kommentar

di har systemer, men har ikkje sett noe særlig til dem i det siste.... tror de sliter nede i impass. co2 er ikke med å renske bort cva, og er ikke med å beskytte systemer heller..

 

eg er ikkje den som egentlig er mest oppdatert på politikken her nede.. de fleste alliansene er jo gode karer, og opprettholder nip'en og sånt..

 

er kjedelig for tiden med bare sov warfare omtrent.. og alle her nede er stort sett blå med hverandre.. det varer nok til vi får ut cva igjen.. :(

Lenke til kommentar

Vurderer å prøve meg (nok en gang) på EvE, noen som har tips å komme med? Eventuelt en corporation jeg kan bli med å lære meg spillet :p

 

Hei :)

Har akkurat slengt ut en corp-add på eve-forum: Red Eye Brigade - Add

Vet ikke om det er noe for deg, eller om vi blir mange i corp. Men så lenge en ikke er på trial, så er det bare å søke.

Alliansen jeg er med i er US-tidsone, så prøver å få inn flere EU folk B)

 

Er kanskje ikke stedet for de aller ferskeste (jeg er ingen god læremester :D ), men er flere i alliansen som er rimelig hjelpsomme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...