Gå til innhold

Den store Lyd og bilde tråden


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg mitt første "litt større" anlegg i går. Dynavoice F-6 EX pakken fra Surround.no til 2990kr og en Yamaha RX-V365 til 2990kr. Fungerer fjell til mitt bruk og det neste jeg vurderer (utenom ny benk) er en sub, men ettersom jeg skal snart flytte i rekkehus tviler jkeg på at det blir så populært. Veldig lyse en del av bildene takket være kompaktkameraet... prøvde å gjøre det beste ut av det :p

 

444863.jpeg 444864.jpeg 444865.jpeg 444866.jpeg 444867.jpeg 444868.jpeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har falt helt for et høytalersett på jobben nå. Kef FiveTwo series 11. Får begge høytalerne for 6000,- (RRP 21999,-). Jeg syns disse gir mer enn god nok lyd for meg, men trenger vel noe mer enn disse to. Er helt amatør ang lyd, så hva slags sub (?) og reciver (?) burde jeg ha for å utnytte disse høytalerne?

 

Det er disse det er snakk om.

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da var endelig Kef FiveTwo Series 11 kjøpt inn. Fikk de for 4499,-, så må si meg strålende fornøyd med kjøpet. Neste del på innkjøpslisten blir vel en forsterker. Vurderer Pioneer VSX-519, evt VSX-819. Noen som vet om det er stor forskjell på de?

 

Må ha en sub også, og har falt for Kef PSW3000. Høres meget bra ut det jeg har prøvd av den.

 

Og med en ny skjerm til høsten, blir det skikkelig moro å spille igjen :)

Lenke til kommentar

Kjenner ikke så godt til øreplugger som ikke er in-ear, trodde de som regel holdt ganske lav kvalitet. Hvis det er trange øreganger eller ubehag som er problemet kan kanskje noen Marshmallow-plugger gjøre susen, de går dog inn i øret. Si ifra hvis du finner noen som duger i hvert fall, er interessert i å teste noen. Har vært borti en del ulike øreplugger i den prisklassen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Noen som kan anbefale et bra surround-anlegg?

Er rimelig fleksibel med pris, men vil helst ikke gå over 10 000. Er villig til å bruke 6-7-8 lapper, om kvaliteten er merkbar bedre i den klassen i forhold. Er på utkikk etter et anlegg med bra sub, men det kan vel alltids kjøpes senere.

 

Jeg har ikke peiling på lydanlegg, så. Har en Full HD 42-tommer, men lyden består av et mini-anlegg fra 90-tallet, så det er nok på tide med noe litt bedre i den avdelingen. :p

Lenke til kommentar

Den ser ikke verst ut. Ifølge teknofil.no kan man få den for rundt 7.500 kroner. Om jeg finner den til noe rundt den prisen tror jeg kanskje jeg skal vurdere å skaffe det. Det ser bra ut. Rimelig svær sub, ser det ut som. :p

Dette så heller ikke verst ut. Her får man jo også Blu-ray spiller med. (Panasonic SC-BT205)

Enda et anlegg som virker bra. Blu-ray, HD-lyd - 7 000 kroner. (Panasonic SC-BT200)

 

Noen som har noen meninger om disse?

Endret av Mordi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...