Gå til innhold

Den store Lyd og bilde tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott TV, Larzen, og ikke minst en herlig samling, men litt mørkt bilde. Ser ikke hva du har av utstyr. Liten liste?

 

Hvis du skal oppgradere subben Cappy, så send for all del en PM dersom du selger B&Wen. Har hatt lyst på en B&W sub en stund, bruker en Kef PSW2500 nå.

Lenke til kommentar
Flott TV, Larzen, og ikke minst en herlig samling, men litt mørkt bilde. Ser ikke hva du har av utstyr. Liten liste?

 

Hvis du skal oppgradere subben Cappy, så send for all del en PM dersom du selger B&Wen. Har hatt lyst på en B&W sub en stund, bruker en Kef PSW2500 nå.

 

Er veldig glad i Philipsen min selv om 32" er litt i minste laget...ble litt mørke bilder da jeg ville vise ambilighten. Ang utstyr så er det ikke så mye spennende egentlig.

 

Men her er det anyways..en gammel Marantz forsterker, Grundig rikstv skit og en gammel dvd spiller for å kjøre mine sone1 filmer. Høyttalerne er også noe gamle saker...er endel år siden jeg kjøpte meg noe nytt til "hjemmekino" bruk..håper jeg snart kan ta meg råd til noe nytt :p

 

357398.jpeg

357399.jpeg

357400.jpeg

Lenke til kommentar
Med PS3 og 2x WD mybook har du da dekket opp det aller viktigste! :D Hva syns du om ambilight? Jeg er litt ambivalent? :p

 

Hehe, det er noen timer underholdning på dem diskene :)

 

Ambilight liker jeg veldig...den har flere funksjoner. Den øker kontrasten på bildet med lyset, den gir en veldig fin effekt når en ser på film og den hjelper også litt til med å dempe ned clouding som er på dem fleste lcd tv'r.

 

Jeg har veldig lyst på en 46" A6 Samsung tv siden dem er så "utrolig" billige nå...men tanken på å ikke ha ambilighten er ikke så lett å svelge..vet ikke helt hva jeg kommer til å gjøre.

Lenke til kommentar

Det er nok et spørsmål for avforum.no

 

Men man vil selvfølgelig yte godt av mere effekt...

 

Jeg gikk selv fra 80 Rotel-watt til 400 selvbygde watt, å det ble en totalt forandring i lyd og inntrykk, som å få nye høyttalere....

 

Din vurdering blir, om det er verd kostnaden med oppgradering innen samme merke, hadde du gått for et annet merke hadde du fått en endring i lydsignatur også, innen samme serie vil jeg tro de lyder likt...

 

Hadde det vært mine penger og mitt anlegg hadde jeg ikke tatt den kostnaden, men om jeg hadde hatt mulighet hadde jeg ville lånt med meg en av de aktuelle modellene hjem, å hørt selv... ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
ENDELIG fikk jeg telefon fra expert og kunne hente mine nye Klipsch høyttalere. De siste timene på jobb nå blir lange :p

Godt fornøyd med å få 2 fronter, center og bakhøytalere inn i min, ikke altfor store bil.

 

Gratulerer! :D

 

Du får slenge opp et par bilder når du har fått det på plass!

Lenke til kommentar
ENDELIG fikk jeg telefon fra expert og kunne hente mine nye Klipsch høyttalere. De siste timene på jobb nå blir lange :p

Godt fornøyd med å få 2 fronter, center og bakhøytalere inn i min, ikke altfor store bil.

 

Jeg trodde ei stund du skulle montere dette i bilen din. :lol:

 

Uansett, gratulerer og lykke til! :)

 

Flott TV, Larzen, og ikke minst en herlig samling, men litt mørkt bilde. Ser ikke hva du har av utstyr. Liten liste?

 

Hvis du skal oppgradere subben Cappy, så send for all del en PM dersom du selger B&Wen. Har hatt lyst på en B&W sub en stund, bruker en Kef PSW2500 nå.

 

B&W-en skal bort den, med tiden. Men nå har den noen skalkmerker og litt sånt. Men nå må jeg ærlig innrømme at jeg ikke er alt for fornøyd med denne når det kommer til musikk. På film er den dog en råtass.

Endret av cappy
Lenke til kommentar
tänkt på ramme lerret länge, kan inte bestämma mig vilket jag ska köpa bara :)

enda sidan som jag vet skickar till norge är www.ThinkGEEK.com

 

Avforum.no som er vel norges største lyd & bilde forum har også en egen butikk :)

 

http://avshop.no/SubCategories.aspx?q=c:100275

 

Det er bare å spørre på forumet der om det er noe du lurer på, dem har virkelig peiling dem som henger der mye.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
B&W-en skal bort den, med tiden. Men nå har den noen skalkmerker og litt sånt. Men nå må jeg ærlig innrømme at jeg ikke er alt for fornøyd med denne når det kommer til musikk. På film er den dog en råtass.

 

Du får slå av noen hundrelapper for det, da! :p

 

Svært pent hos deg, Lillbubs! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...