Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (28. januar)


kewell79

Anbefalte innlegg

Når kommer Banjo-Tooie? Neste onsdag? Må huske å kjøpe MS points innen da, gleder meg vannvittig til det kommer ut!

 

Dette er vill gjettning men jeg vil tippe Banjo-Tooie kommer første uka etter "Days of Arcade" og dvs 29 april. Selv gleder jeg meg til Lode Runner som kommer 22 april bare håper ikke prisen blir alt for stiv.

1200 MS points. Ca 100 kr da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når kommer Banjo-Tooie? Neste onsdag? Må huske å kjøpe MS points innen da, gleder meg vannvittig til det kommer ut!

 

Dette er vill gjettning men jeg vil tippe Banjo-Tooie kommer første uka etter "Days of Arcade" og dvs 29 april. Selv gleder jeg meg til Lode Runner som kommer 22 april bare håper ikke prisen blir alt for stiv.

1200 MS points. Ca 100 kr da?

Nærmere 150,-

Lenke til kommentar
Når kommer Banjo-Tooie? Neste onsdag? Må huske å kjøpe MS points innen da, gleder meg vannvittig til det kommer ut!

 

Dette er vill gjettning men jeg vil tippe Banjo-Tooie kommer første uka etter "Days of Arcade" og dvs 29 april. Selv gleder jeg meg til Lode Runner som kommer 22 april bare håper ikke prisen blir alt for stiv.

1200 MS points. Ca 100 kr da?

Nærmere 150,-

 

Nærmere 100,-. Helt korrekt er det 98,40 kr :p.

Lenke til kommentar
Når kommer Banjo-Tooie? Neste onsdag? Må huske å kjøpe MS points innen da, gleder meg vannvittig til det kommer ut!

 

Dette er vill gjettning men jeg vil tippe Banjo-Tooie kommer første uka etter "Days of Arcade" og dvs 29 april. Selv gleder jeg meg til Lode Runner som kommer 22 april bare håper ikke prisen blir alt for stiv.

1200 MS points. Ca 100 kr da?

Nærmere 150,-

 

Nærmere 100,-. Helt korrekt er det 98,40 kr :p.

Kan du si hva du baserer beregningen, er jo forskjellig priser på MP

Lenke til kommentar
Kan du si hva du baserer beregningen, er jo forskjellig priser på MP

 

MSP koster det samme uansett hvor mye du kjøper: (alle priser er tatt fra Xbox Live Marketplace og gjelder for Norge)

500 koster 41,-kr

1000 koster 82,-kr

2000 koster 164,-kr

5000 koster 420,-kr

 

La oss ta 2000 MSP siden du uansett trenger såpass.

164*1200/2000=98,40,- kr.

 

Ellers kan du bare se på mspconverter.com som jeg bruker titt og ofte :). Den siden er i grunnen mye lettere å bruke enn å drive med utregninger, men ville bare vise fremgangen.

Endret av nypis
Lenke til kommentar
Kan du si hva du baserer beregningen, er jo forskjellig priser på MP

 

MSP koster det samme uansett hvor mye du kjøper: (alle priser er tatt fra Xbox Live Marketplace og gjelder for Norge)

500 koster 41,-kr

1000 koster 82,-kr

2000 koster 164,-kr

5000 koster 420,-kr

 

La oss ta 2000 MSP siden du uansett trenger såpass.

164*1200/2000=98,40,- kr.

 

Ellers kan du bare se på mspconverter.com som jeg bruker titt og ofte :). Den siden er i grunnen mye lettere å bruke enn å drive med utregninger, men ville bare vise fremgangen.

jeg er enig, men hvis man kjøper MP i butikk vil det være mye dyrere f.eks. koster vell 2100MP rundt 300kr som er en del dyrere enn på Marketplace. Dette er nok grunnen til at Erik fikk noe annet enn 100kr.

Lenke til kommentar

Har du ikke kredittkort er det synd for deg ja, da må du betale som det svir :). Hvor mange er det her på forumet som betaler blodpris for MS poeng? De fleste har vel et kredittkort/debetkort tilgjengelig eller foreldre som de kan låne av. Personlig syntes jeg det blir mest riktig å oppgi priser fra Xbox Live, fordi det er den billigste, offisielle måten å skaffe seg MSP på.

 

Men selvfølgelig, de som ønsker å oppgi priser fra poeng i butikken må det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...