Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (28. januar)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Halo 3 "Mythic Pack" kommer ut på torsdag, 9.april, til den nette sum av 800MSP. For de som ikke vet det er det tre nye baner til MP av Halo 3, og det muliggjør også et stort antall achievements mulig å ta. De siste tre banene av "Mythic Pack" kommer med Halo 3: ODST til høsten av.

Lenke til kommentar
Når kommer Banjo-Tooie? Neste onsdag? Må huske å kjøpe MS points innen da, gleder meg vannvittig til det kommer ut!

Tror det kommer den 22. Men er ikke helt sikker. Nå på onsdag kommer i alle fall Outrun Online.

Husker jeg spilte Outrun på Amiga :)

 

Det er en port av Xbox versjonene av Outrun 2 som kommer. Helt annet spill enn det første.

Lenke til kommentar
Når kommer Banjo-Tooie? Neste onsdag? Må huske å kjøpe MS points innen da, gleder meg vannvittig til det kommer ut!

Tror det kommer den 22. Men er ikke helt sikker. Nå på onsdag kommer i alle fall Outrun Online.

Husker jeg spilte Outrun på Amiga :)

 

Det er en port av Xbox versjonene av Outrun 2 som kommer. Helt annet spill enn det første.

Er klar over det, men jeg synes ikke de er så forskjellige jeg. Artige spill alle sammen.

Lenke til kommentar
Når kommer Banjo-Tooie? Neste onsdag? Må huske å kjøpe MS points innen da, gleder meg vannvittig til det kommer ut!

 

Dette er vill gjettning men jeg vil tippe Banjo-Tooie kommer første uka etter "Days of Arcade" og dvs 29 april. Selv gleder jeg meg til Lode Runner som kommer 22 april bare håper ikke prisen blir alt for stiv.

Lenke til kommentar

Outrun er utvilsomt det beste og det som gir mest for pengene på XBLA noensinne. Nesten utrolig at det bare koster 800 poeng når de fleste simple arcade spill nå koster 1200. Grafikkmessig er det helt på høyde med dagens spill også.

 

Har det på Xbox også men dette var absolutt verdt et kjøp igjen grunnet online delen.

 

Håper Sega kommer med flere av sine racere til xbla, de har jo nok å ta av for å si det slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...