Gå til innhold

Tatoverings- og piercingtråden.


DaKurlzz

Anbefalte innlegg

Har to tatoveringer fakstisk en på hver overarm:-)

Skal se om jeg ikke får opp bilder i løpet av dagen og! Begge er tatt i Oslo ene på classic tattoo studio og andre på Oslo tattoo convention 2008.

Første jeg tok er en drage som jeg har tenkt til å bygge mer på når penge strømmen tillater det og andre er et skjeletthode mer eller mindre laget av skygger. var helt sinnsykt hvordan det dirret i hodeskallen når har gikk over skuldra på den ene!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har meget lyst på en fullstendig sleeve med norøn-mytologi. Men er vel noe dyrt i norge.

 

Birger :)

Tja må vel regne et par tusen ja... spørs litt om du kjenner folk i den bransjen, hvor detaljert ting skal være, hvor lang tid som blir brukt etc.

husker ikke helt hva jeg betalte for den ene min men var vel 4-5000 tenker jeg:-)

Hvordan skal man ellers få de pengene til å vare livet ut?

Lenke til kommentar

Har en tattis av røde ghostet fra pacman på venstre underarm. Tanken er en gamer relatert sleeve men jeg sliter med inspirasjon..

 

Og ang pris for sleeve, hvor i all verden fikk du deg en sleeve til 5k?? Jeg har snakket med tre forskjellige tattovører og hører priser rundt 15k for en sleeve.. Kanskje fordi jeg skal ha detaljer osv?

 

Skal se om jeg får adda bilde en dag, hvis jeg husker det.. :)

Lenke til kommentar
Haha artig tattoo! Er ikke heeelt for det å tatovere noe fra et spill - blir litt i nerdeste laget, men har, i all hemmelighet, lyst på den logoen der også.

Nå skal det også sies at fettere min er fan av rock/metall også, så da er det heller ikke så farlig om interessen for GeoW dabber. Man har jo et dødningshode på armen.

Lenke til kommentar
Tenk den dagen man slutter å like GoeW. Da sitter man i driten da :p Begynner å like Killzone istedet.

 

Birger :)

Ja da blir det vel mest sannsynlig to øyne på de edlere juveler, regner jeg med?

 

Nå skal det også sies at fettere min er fan av rock/metall også, så da er det heller ikke så farlig om interessen for GeoW dabber. Man har jo et dødningshode på armen.

:lol: Så sant så sant.

Lenke til kommentar
Har en tattis av røde ghostet fra pacman på venstre underarm. Tanken er en gamer relatert sleeve men jeg sliter med inspirasjon..

 

Og ang pris for sleeve, hvor i all verden fikk du deg en sleeve til 5k?? Jeg har snakket med tre forskjellige tattovører og hører priser rundt 15k for en sleeve.. Kanskje fordi jeg skal ha detaljer osv?

 

Skal se om jeg får adda bilde en dag, hvis jeg husker det.. :)

Var ikke pris for sleeve jeg mente sorry var bare overarmen som jeg mente da... hehe sånn at man kan tenke seg hva full sleeve koster f.eks...

Lenke til kommentar
Haha artig tattoo! Er ikke heeelt for det å tatovere noe fra et spill - blir litt i nerdeste laget, men har, i all hemmelighet, lyst på den logoen der også.

 

Hehe....det som er viktig er jo å t a en tattovering av noe man virkelig, virkelig liker...er en STOR Star Wars fan, så angrer ikke akkurat på The Imperial Logo. Men det blir ikke noe Rebel Alliance logo, ever, det kan jeg garantere....puny weak rebels...ha!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Har en septumpiercing (les "oksering"), samt skalpellert opp øreflippene til henholdsvis 8 og 11mm. De må gro ordentlig først, men planen er at de skal bli større. :)

 

post-76-1094051573_thumb.jpg

 

Har også planer om en liten tatovering senere i år, samt kanskje å få meg noen 4-5mm store hull i nesevingene.

 

Edit:

Jeg har ett spørsmål. Hvor er det vondest og tatoveres?

Som så mange sier så er smerte individuelt, så om det å tatoveres på skulderen kanskje er barnemat for noen, er det kanskje det verre enn å tatoveres på pungen for deg, for å si det sånn. :p

Men som en nevnte tidligere så er det nok generelt sett vondere der huden er tynnere, eller der hvor beinet ligger mer "fritt", som f.eks. på "kulen på foten" eller lignende.

Lenke til kommentar

20080501_IMG_1002.jpg

 

Her er ene min:-) hadde bare et bilde in progress da så dere får nye dere med det så langt...

Vil gjerne ha kommentarer da!!! både positivt og negativt!!!

Hehehe skal bli et skjelett hode etterhvert men som sagt dette er halvferdig sakl se om jeg får tatt et skikkelig bilde i de nærmeste dagene hehe:-) En ku!!! Det var dagens:-)

Hehe! U made my day!

Lenke til kommentar

Først må jeg nesten spørre om hva det er. Ser litt ut som en ku. Eller en hund. Et eller annet med ett øye. Nei jeg aner ikke, mulig jeg er blind.

 

edit: Et skjeletthode ? Nei, sorry. Jeg ser faktisk ikke linken. Ligner fortsatt en ku spør du meg :p

 

Du får poste et ordentlig bilde når den er ferdig !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...