Gå til innhold

Hva kan man putte i avataren sin?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mens jeg mener at enkelte animerte avatarer ikke forstyrrer i spesielt stor grad, mener jeg det blir for vanskelig om man skal sette seg ned og definere hva som er en forstyrrende avatar - en slik grense mellom aksepterte animerte avatarer og ikke blir derfor vanskelig å lage og ikke minst for mange brukere å forstå. Muligheten for skiftende avatarer (per refresh) med php har man muligheten til så lenge det er mulig å lenke til avataren sin på en ekstern server - noe det fortsatt er mulighet for her.

Lenke til kommentar

Ja til mer detaljerte avatarer, slik som Mindtooth/Birger sier.

Når er jeg ikke sikker på den nåværende størrelsen, men 100x100 px burde vel være greit. Større enn det vil bare være forstyrrende.

Animerte avatarer budre være lov, men dog innenfor en viss grense. Det som tidligere er forslått med "rolige" animasjoner høres ut som en grei regel.

Lenke til kommentar

Har samme syn på avatarer som på signaturer. For store bilder og for mye animasjoner er ikke bra.

På noen fora er det faktisk en del brukere jeg ikke leser innleggene til fordi jeg nesten blir dårlig av å se avataren deres.

Spesielt noen som er ganske ekle estetisk sett og i tillegg beveger seg.

 

Jeg har et litt dårlig forhold til øyne (altså en slags mild fobi mot alt som har med øyne å gjøre), men øyne er tydeligvis veldig populært rundt om kring.

På alle fora er det noen som har en ekkel øyeavatar. Øyne som blør, beveger seg hele tiden osv.

Sorry, men da hopper jeg over teksten ved siden av den avataren.

Hehe. Så nei til animerte avatarer.

Lenke til kommentar

Sykt kult? Tja, hadde vært greit med noen regler om det. Blir vanskelig å vite hvem som skriver et innlegg for oss som husker på avatarer og ikke brukernavn. La oss si at Ståle, med sin Opera O og hatt, skriver et innlegg. Jeg svarer på det, og han svarer tilbake, men når jeg er innom og leser det så har avataren hans blitt til en Ape med hatt. Da må jo jeg skrolle opp og sjekke avataren igjen eller lese brukernavnet igjen. :p Tungvindt.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt med på at avatarene skal byttes ut ved reload, da det er nettopp avatarene som gjør at folk flest kjenner igjen brukeren. Syntes mye av personligheten blir borte om folk skal bytte avatar hele tiden. Med mindre de bare bytter hatter, som Ståle nevnte. Altså, at det er den samme avataren i forskjellige versjoner. Da er jeg med!

Lenke til kommentar
Jeg er ikke helt med på at avatarene skal byttes ut ved reload, da det er nettopp avatarene som gjør at folk flest kjenner igjen brukeren. Syntes mye av personligheten blir borte om folk skal bytte avatar hele tiden. Med mindre de bare bytter hatter, som Ståle nevnte. Altså, at det er den samme avataren i forskjellige versjoner. Da er jeg med!

At first i was like <_< but then i was like :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...