Gå til innhold

Snorre, TCi og Shicca blir moderatorer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Enig, jeg savner den tiden. Følte vi var en veldig sammensveiset gjeng. Men så forsvant folk og det kom mange andre jeg hadde liten kjennskap til. Fikk ikke lenger den samme gode følelsen av å diskutere. Men jeg titter innom der ;)

Nesten slik som vi hadde det i Web-design kategorien en god stund det. Ikke så relevant til gamer.no, men allikevel da :p

Skrevet
Gratulerer til alle tre!

Bare lurte på en liten ting, :p tjener dere noe penger på å moderere? :D

Lunkenkaffe.

Modereringsjobben gjøres nok på dugnad. :)

Skrevet

Satser på at nå som vi er "kvitt" bermen på diskusjon.no (som etter mergingen hadde en stygg tendens til å bare bumse innom og poste all verdens svada), så blir det litt kustus på modereringa her i huset? Sånn det var i de gode gamle dage? :)

Skrevet
Lakus for mod? Han er jo konge til å starte tråder som blir brukt av mange brukere! Oppdatere og å følge opp er han også god til!

Jeg kunne ikke ha støtta det forslaget bedre Laland! Hvis Gamer ikke trenger flere mods akkurat nå, er han i allefall en mann å tenke på når modsa skal utvides! ;)

Skrevet

Polen er et flott land folkens. Mye flott å se der, hyggelige mennesker også. Anbefaller en tur til Krakow.

Tror Lakus kunne gjort en god jobb som moderator forresten. Nok en gang gratulerer og lykke til alle tre!

Skrevet
Får gratulere masse til alle tre. :)

Synes Eplefe det er greit at Lakus lurer på hvorfor i all verden hun ble bannet fra diskusjon?

Synes Gamer.no det er greit at Eplefe forteller hvorfor i all verden hun ble bannet fra diskusjon?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...