Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Det var det! Takk til du :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noen en ide om hvor lang tid det tar å bake kanelsnurrer? Og har noen eventuelt en god oppskrift? :)

Forresten, er jeg den eneste som får opp 2-3 "hvilket program skal du bruke for å åpne denne filen" vinduer hver gang du trykker på en spotify-link?

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Hver gang jeg trykker på en spotify link, åpnes en ny fane, denne er oppe i 2-3 sek, før den forsvinner, og spotify åpnes :)

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Firefox, tukla med noen innstillinger, husker ikke helt.

Nå lukter det pizza i lange trappeganger!

Skrevet
Forresten, er jeg den eneste som får opp 2-3 "hvilket program skal du bruke for å åpne denne filen" vinduer hver gang du trykker på en spotify-link?

I Firefox: Verktøy>innstillinger>programmer. Så blar du ned til Spotify og velger "Bruk Spotify(standard)"

Skrevet
Hver gang jeg trykker på en spotify link, åpnes en ny fane, denne er oppe i 2-3 sek, før den forsvinner, og spotify åpnes :)

Hm, hos meg må jeg lukke siden manuelt.. :( Sitter på Mac.

Skrevet

Skal skifte navn på Xboxprofilen min, heter fortiden Mentalsyk.. (Ikke spør hvorfor <_<) Er det noen som har noen gode forslag?

Forresten, Error er tatt.

Skrevet
I Firefox: Verktøy>innstillinger>programmer. Så blar du ned til Spotify og velger "Bruk Spotify(standard)"

Smart det der. Takker og bukker, og gjør andre høflige gester som måtte være passende i denne situasjon.

Skrevet

Prøver å overtale en venn til å starte å bruke Spotify (har gitt ham invite, takk til Mokko) men han nekter.. Paranoid som han er tror han hele PC'en vil krasje og masse styr...

Skrevet

Aha ja etter jeg instalerte spotify så oppdaga jeg jo at vanntanken ivannkjølinga var lekk da:-) hehehe!

Så nå sitter jeg på den bærbare som er slightly dårligere enn den stasjonære...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...