Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

What the fuuck... Logger inn på OIrigin og får opp at kontoen allerede er i bruk. Så ser jeg at språk og område er satt til Russland. Het egentlig Craxmerax på origin, men nå heter jeg visst boss454515151515 O.o

 

Edit: Ok, byttet passord, men kan ikke endre ID uten å svare på sikkerhetsspørsmål. Som nå er på russisk..

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar

Motherfuckers

 35940165b5.png

 

Men bare legg til boss454515151515 om du vil spille da :p

 

EDIT: FIXED! :D Ringte til EA og snakket med en veldig hyggelig jente som hjalp meg med å endre sikkerhetsspørsmålet. Topp score for brukerservice!

 

IDen er nå "Craxmerax" om noen vil legge meg til.

Endret av Craxmerax
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spilte Minecraft en stund, men så innså jeg at hvis ikke man eier et fnugg av kreativitet, er spillet meningsløst. Har ikke spilt det på flere år.

Det er mye hva du gjør det til. Jeg spiller forskjellige modpacks, hvor jeg ikke trenger å ha et fnugg av kreativitet (hvilket jeg heller ikke har), fordi alt jeg trenger å gjøre er å finne meg et sted å grave meg inn i bakken / fjellet på, og ta det derfra. Jeg miner som en helt for å kunne bygge maskiner, atomreaktorer, jetpacks med mer, slik at turer til the Nether, Twilight Forest, og diverse dimensjoner fra MystCraft og RFTools blir relativt trivielle. Så er det å skaffe seg brukbare tools og weapons med TiCon, få opp et fungerende ME-system (datalagring, i stedet for alle de evinnelige kistene), og bare kose seg med å lage tunneler, mine ore, leke bonde med Pam's  / Agricraft / Magic Crops, og generelt leve livet.

 

Ang. Origin, så aner jeg ikke hva jeg heter, siden jeg så sjelden bruker det, men det er helt sikkert Datasmurf eller Sosjojuror. Kan ikke se for meg at det skulle være noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...