Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Via utforskning. Kjøp de kartene som viser hvor ting er (usikker på om det er de til 500 eller de til 1500) så får du se at det er relics tilknytta stedene. Får utrolig fete våpen når man tar mange nok sideoppdrag! Særlig minnekort lønner seg, og den revolveren man kan kjøpe for Uplay-poeng... Ah man, god sikkerhet mot dyr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

T-Minus 2 timer til Hobbiten. Frykter høyere forventninger kan ødelegge.

Jeg skulle egentlig se den i dag jeg og, men min partner in crime ville vente til helgen. Griper anlendingen til å se LOTR jeg da som oppvarming.

 

Apropos partner in crime. Nordlendingkvinnfolket flytter til Oslo i sommer :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg så forresten på Hobbiten i natt, som tidligere nevnt. Det var veldig, veldig gøy å se Tolkien tilbake på lerretet med Peter Jackson bak kamera, men den var nok ikke like god som Ringenes Herre. Ikke helt sikker på hva jeg synes om den, egentlig, det var en del ting jeg ikke likte som de hadde endret i forhold til boka. Det er jo favorittboken min, så det er vanskelig å se filmen med helt nøytrale øyne når det gjøres en del betydelige forandringer. Men allikevel en deilig opplevelse, og jeg kommer nok til å se den igjen på kino to-tre ganger til før de tar den av. Så får jeg se om jeg klarer å komme med en skikkelig konklusjon senere.

Lenke til kommentar

Satt igjen med blanda følelser selv, men på turen hjem fra kinoen fikk den satt seg, og jeg fant ut at jeg likte den. Rart å se hvor mye som er endret, men filmatisk sett var det nok for det beste.

 

Noe jeg ikke likte helt stammer sikkert fra 48 fps-opplegget. Kan hende det var 3D som gjorde det, men det føltes litt ut som jeg satt og så en Hallmark-serie til å begynne med. Vanskelig å forklare, men det føltes ikke som en film. Ble vant til det etterhvert, men til tider kom følelsen tilbake. Litt synd, egentlig.

Lenke til kommentar

Trodde du heller ville bli henrettet ved henging, trekking og kvartering enn å se Tolkien-greier, AltF4?

 

Selv så jeg filmen i 24 FPS 3D, men har også lyst til å få med meg 48 FPS 3D (den finnes ikke i 48 FPS 2D), og fikk nettopp en invitasjon til en slik visning på fredag. Skal egentlig jobbe med skole i helga, men tror jeg tar meg tid til det allikevel. Får heller gjøre litt ekstra i morgen :)

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...