Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da var ENDELIG pedagogikk mappen levert! 2 eksamener overstått,3 to go. :)

Har hatt noen par jævlige uker den siste tiden, og det har bare ballet på seg, og ballet på seg. På lørdag toppet det seg, og jeg fikk et lite meltdown på det lokale utestede. Ikke mitt beste øyeblikk for å si det sånn...

Herregud, kjenner at jeg trenger å komme meg litt vekk. Bare reise hjem, og slappe av. Gleder meg til juleferien, og syden i januar. Ser virkelig frem til å ha andre ting å tenke på.

Endret av Kiro
Skrevet

Hvor får man kjøpt en chillpill? Jeg trenger virkelig det. Burde hatt en for flere uker siden, men nå er det snart så jeg ødelegger for meg selv her. #DD

Skrevet

Haha. Er vel bare å innse at denne skuta nok går, jeg klarer ikke forandre meg og det gjør ikke hun heller. Ikke at hun egentlig vil eller har tid heller, forsåvidt.

Jaja, skjer a?

Skrevet

No er det forresten flash sale på CK2 om nokon treng å scoope opp litt DLC. Sunset Invasion er ikkje på tilbod, då, så då styrer eg framleis unna. Kjøpte nokre av songane for ca. tre knappar og eit glansbilete.

Skrevet

"Utgangspunkt" på engelsk?

Som for eksempel i "Zealuu og AltF4 hadde vidt forskjellige utgangspunkt i forhold til oppgaven de skulle takle".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...