Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så nettopp "Hugo". Blown away!

 

Skuespillerne leverte til de grader, morsomt plott, fantastisk cinematografi (så fremt man klarer å ignorere den overtydelige bruken av gull/blå fargekombinasjonen som er alt for vanlig), perfekt soundtrack og smart dialog.

 

Veldig positivt overrasket. Trodde filmen egentlig kun var for barn, men som i alle gode barnefilmer får man faktisk mer ut av filmen om man er voksen. Anbefales virkelig!

Endret av Error
Lenke til kommentar

Trist å se deg gå, daddy-o. Håper du ikke angrer.

 

Første dag på universitetet i morgen, og jeg får ikke sove. Har gjort alt. Lest, meditert, vekket min kjære og hatt sex, ingenting funker. Teite skolestart. Teite sosial sammenkomster som prøver å late som at de ikke er obligatoriske. Teite eplefe (kanskje mest det). Meh.

Lenke til kommentar

:wee:

Det var vel for det beste at den ble stengt kanskje...? Du har nå gjort en god jobb både på Innlegg og her.

 

Avgjørelsen vi tok i plenum internt falt i hvert fall på det. Og jeg mener selv at forumet som helhet tjente på det, og det var vel det jeg fikk inntrykket av at en del andre brukere også syntes.

 

Blir vel godt å få være med på sladderet ute på fabrikkgulvet igjen. Velkommen tilbake.

 

Javisst. Selv om jeg ikke er av den kjempesladrete typen så skal det bli godt å ikke trenge å ta hensyn til en moderatorstilling jeg ikke benytter meg av uansett.

 

Husker det var en del sterke reaksjoner mot den avgjørelsen. Med tanke på at det til slutt ble en generell pratetråd og det var mye krangling i tråden gjorde du nok det rette valget. Uansett, du har gjort en veldig god jobb, både her og på innlegg.

 

Nå vil jeg igjen presisere at dette var en avgjørelse jeg ikke tok alene, selv om jeg tok initiativ til det internt og var den som slengte hammeren til sist. Takk for det, mens jeg har gode minner fra moderator-tiden på Innlegg har jeg ingen herfra, noe som jo er grunnen til at jeg slutter.

 

Trist å se deg gå, daddy-o. Håper du ikke angrer.

 

Nå går jeg jo ingen steder, tror faktisk det blir motsatt - nå trenger jeg ikke lenger bekymre meg for at jeg er en aktiv bruker uten å gjøre jobben min som moderator. Angrer jeg og muligheten byr seg på nytt så har jeg vel gode muligheter for å bli gjeninnsatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...