Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Anti-Rick Astley regelen synes jeg er litt kjip. Snakk om diskriminering for oss som er glad i funky 80-talls pop

Ellers har jeg tenkt til å bytte spotify-konto, så dumper alle spillelistene mine her. Just ignore

duuun

Endret av Error
Skrevet (endret)

Jo, men brukernavnet på den gamle kontoen var så teit at det er verdt det :tease:

Meh faen heller, klarte selvfølgelig å betale før jeg tok i bruk gratistilbudet (1 måned gratis premium) til spotify, og nå er det plutselig ugyldig.

Misliker folka bak spotify mer og mer. Tilbud som kun gjelder for noen, og tvangs-facebook og diverse. Sitter der på sin høye hest og leker regjering

Endret av Error
Skrevet (endret)

Yeah.

Er det bare jeg som har problemer med Java i Chrome? Nettbanken min funker omtrent aldri uten en oppdatering først, det er så forbanna irriterende. Vel, nå funker det ikke å oppdatere heller.

Bytte til Firefox?

Endret av AltF4
Skrevet

Er det bare jeg som har problemer med Java i Chrome? Nettbanken min funker omtrent aldri uten en oppdatering først, det er så forbanna irriterende. Vel, nå funker det ikke å oppdatere heller.

Bytte til Firefox?

Blasfemi. Om du har problemer med én side, bruk en annen nettleser for akkurat den siden. Hold deg til Chrome.

Skrevet (endret)

Får se på det i helga. Om noen vil ha 33% avslag på Saints Row The Third har jeg en kupong på Steam de kan få.

Nå skal jeg endelig legge meg. God kveld.

Endret av AltF4
Skrevet

Bytte til Firefox?

Blasfemi. Om du har problemer med én side, bruk en annen nettleser for akkurat den siden. Hold deg til Firefox.

Fix'd. :p

Skrevet

Jeg har 4 nettlesere (sohardcore.jpg), men bruker nesten bare Firefox.

Brukte nesten en hel natt for å få tak i ett trofé (One with the Shadows) i Skyrim. Nå skal jeg forhåpentligvis begynne på MQ.

Skrevet

Då eg framleis skreiv mykje nettkode hadde eg ørten browsers for testing, men no har eg nok med Opera + backup (chrome eller firefox). Held lengje.

Skrevet (endret)

Fikk fiksa sammen en kjapp middag. Noen pølser fra frysen som jeg slang i mikroen, poteter, gulerøtter og bønner. Godt med litt ordentlig mat i magen

Synes det er smått fantastisk at det er tredje (romjuls)dagen på rad hvor mamma og pappa ikke gidder å lage middag, og hvor de blir sure på meg fordi jeg setter spørsmålstegn ved hele greia.

Skulle ønske jeg fant en million på bakken så jeg hadde hatt råd til å flytte ut med det samme

Endret av Error

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...