Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Okey! Hver sin lyst.

Jeg har forøvirg en nabo som er klin lik deg Lakus. Jeg innbiller meg i hvert fall det. Høy, slank, briller og mye, kort hår.

Endret av AltF4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Men det store spørsmålet blir jo, har han også 19cm?

Hva er forresten greiene med arrow to the knee? Har sett det i kommentarfeltet til IGN i nesten hver artikkel, og nå også i signaturen til Lakus.

Endret av nouse4aname
Skrevet

Det er jeg mer usikker på.

Er en karakter i Skyrim som pleide å være en eventyrer helt til han fikk en pil i kneet. Det er det faktisk Lakus som har lært meg.

Skrevet

Det er dyrt?

Eg burde sove, skal på jobb om ni timar. Men Zealuu snakkar i søvne, og eg berre får ikkje sove. Sagt det før, seier det igjen. Eg er glad eg jobbar ein plass med ubegrensa med kaffe.

Skrevet

Jeg sitter oppe og fikler på en rapport om Cognitive Consistency Theory på 4000 ord som skal leveres på tirsdag.

Current wordcount: 472

Det spøker for at det blir en helnatter i morgen. :thumbdown:

At jeg aldri lærer...

Skrevet

Det er jeg mer usikker på.

Er en karakter i Skyrim som pleide å være en eventyrer helt til han fikk en pil i kneet. Det er det faktisk Lakus som har lært meg.

Så har du masse dårlige spinoffs.

I used to be an arrow like you, but then i took a knee to the arrow

Skrevet

Mann? Fotball? Massevis med svette menn som springer etter en liten ball, og legger seg ned på gresset og griner så snart noen ser stygt på de?

West-Ham-hooligans-001.jpg

Du har rett. Bare jenter og homofile ser på fotball.

Skrevet

@Villanden: Det der er ikke menn. Ekte menn bruker ikke et fotballlag som de har en hemmelig gaycrush på som en unnskyldning til å drive med poengløs vold. Ikke er de i 20-årene heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...