Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

It's mind-blowing! There, now I spoiled it for you, your mind will go into Skyrim pre-blown. :p

Blown!

Btw, noen som har opplevd å få slimete hals av cola?

Jobber i elektrosjappe, og jeg så at vi hadde tatt inn totalt 25 stk av Skyrim. Gjett om sjefen skal få kjeft i morgen!

25 stk var jo fryktelig lite...?

Skrevet

Tre år gamle nevøar som kjem klokka ni i morgon tidleg = Ikkje noko Skyrim på meg, og moglegvis ikkje ein gong på Zealuu. Sida han skal vere flink onkel i morgon sida han skal jobbe laurdag og søndag.

Skrevet

25 stk var jo fryktelig lite...?

Det er fryktelig lite ja... Derfor han skal få kjeft. Reserverte omtrent halvparten av de til PC i dag til kamerater.

Skrevet

Tre år gamle nevøar som kjem klokka ni i morgon tidleg = Ikkje noko Skyrim på meg, og moglegvis ikkje ein gong på Zealuu. Sida han skal vere flink onkel i morgon sida han skal jobbe laurdag og søndag.

Stakkars Zealuu.

Det er fryktelig lite ja... Derfor han skal få kjeft. Reserverte omtrent halvparten av de til PC i dag til kamerater.

Er gøy å kjefte på sjefen sin, det skal jeg si meg enig på. :D

Skrevet (endret)

Ja? :p

Sorry, men jeg bor i nord-norge :)

Jeg ble gal på 80kvm, jeg.

(leilighet i sør)

enkelt å holde reint tho!

Jadda, lite plass å putte ting, men er bare å skaffe seg noen skap det.

Endret av Bundy
Skrevet (endret)

Er ikke så mye å vaske da! Det er kjekt, er værre med hus. Er vel på andre dagen nå med å rydde opp etter 3dagerfylla :p

(tar det litt og litt, men fortsatt mye)

Har snart skyrim i boks btw, lol vi får se om det er så bra.

Endret av Bundy
Skrevet

Fy faen så mye støv på bordet ditt :p

I know, I know. Har ikke tørket støv på det bordet sitten jeg satte det opp. Se på det som et lite eksperiment.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...