Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så giant bomb spille det, jeg klarte ikke helt å se hvorfor det skulle være så kult. Litt kjedelige omgivelser? WarHammer-universet har sinnsykt design på karakterene sine da, det skal det ha.

Skrevet

Så giant bomb spille det, jeg klarte ikke helt å se hvorfor det skulle være så kult. Litt kjedelige omgivelser? WarHammer-universet har sinnsykt design på karakterene sine da, det skal det ha.

Fordi du ikkje berre skyt folk, du har og motorsagsverd og jetpack.

Skrevet

Jeg sleit som faen med å forstå hva i all verden "girlymen" skulle oversettes til på bokmål helt til jeg etter litt skjønte at det var engelsk.

Ja da, som sagt så jeg mye gameplay og det var i og for seg et spennende element!

Skrevet

Total War er morsommere enn Civ.

Civ4 = stack of doom^9001

Civ5 = AI er helt latterlig dårlig. Stack opp med defense bonuses og knus 10 fiendtlige units med 2 av dine egne.

TW-konseptet er også morsommere generelt sett

Kvalitetsbevviste gentlemen spiller TW

Skrevet

Trur kvalitetsmedvite gentlemen konsentrerar seg om Paradox-spel. :p

Uansett, eg har det i alle fall festleg når eg kan lande på hovuda til folk og så kappe dei i småbitar. Trur kanskje ikkje det kjem til å vare like lenge som til dømes eit Battlefield-spel, men ... Som dei seier, when it's good, it's really good. Forstår meg ikkje heilt på dei som føretrekk å spele Tactical eller Devastator, men kvar si lyst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...