Jump to content
fargoth

Innlegg.no - Siste ordet 1

Recommended Posts

Finnes det high dwarfs?

Dwemer folket ifra Elder Scrolls er vel det nærmeste du kommer High Dwarves. De var egentlig ikke dverger slik som man populært tenker på dem, men de var lavere enn dem de fikk kallenavnet "dverger" fra, nemlig kjempene.

Hvilken dag var det i går igjen?!?

Yesterday was thursday!

Da gjenstår det bare for meg å bestemme meg for hvilket sete jeg skal ta.

:lol:

Hva spiller dere egentlig dere høye alver med ett eller annet som fødselstegn?

Jeg pleier å være Imperial med The Shadow og custom class, men nå er jeg High Elf under The Mage og custom class. Ganske bra, siden jeg har mye magicka, men han greier ikke bære mye. <_<

Jeg kjører mid human along the parrot. Lite styrke, men jævlig bra på flight!

Også drikker jeg øl. Knall!

Finnes det high dwarfs?

Dwemer folket ifra Elder Scrolls er vel det nærmeste du kommer High Dwarves. De var egentlig ikke dverger slik som man populært tenker på dem, men de var lavere enn dem de fikk kallenavnet "dverger" fra, nemlig kjempene.

Faen, og her trodde jeg at jeg kunne Elder Scrolls lore.

Highschool of the dead :p Har ikke flirt så mye på lenge! Veldig kreative kamravinkler.

Haha, ja. :p Hmmm, men ser ikke helt logikken i at du får forever alone følelse av å se en anime du synes var morsom. >_<

Hmm, kjeder meg litt. Har spilt mye i dag, så er smått lei av det. I tillegg er familien borte, og jeg er alene hjemme. Har egentlig mest lyst til å høre musikk, men er ikke i modus til å kun høre på musikk uten å gjøre noe ved siden akkurat nå.

Wat do?

Manu Chao – Me gustas tu

Not available in Norway

Uendelig lenge siden jeg har hørt på The Beatles nå. Det er noe magisk med det bandet

Hmm, kjeder meg litt. Har spilt mye i dag, så er smått lei av det. I tillegg er familien borte, og jeg er alene hjemme. Har egentlig mest lyst til å høre musikk, men er ikke i modus til å kun høre på musikk uten å gjøre noe ved siden akkurat nå.

Wat do?

Manu Chao – Me gustas tu

Hehe, den dro vi i spansktimen

http://soytuaire.labuat.com/

Edited by gormbah