Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Ok, takk.

 

Vet dere hva jeg fikk lyst til at vi gjorde? Samlet mange mennesker og spammet ned Facebook-kontoen til Jens Stoltenberg med informasjon om hva man gjør akkurat nå. Til enhver tid. Sånn for å gjøre det lettere for DLD.

Jeg er så jævlig med på det. Det hadde vært sykt fett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvofor sier du sånne ting AltF4 D: ?!

 

 

X>2 betyr at X er større enn 2. ;)

 

Hvor har jeg krokodillemunn fra da mon tro?

Så vidt jeg husker, så lærte jeg faktisk feil på barneskolen angående det der xD ("krokodillen spiser den minste").

Endret av gormbah
Lenke til kommentar

Mora di!

 

Ohnohedidnt.mov

 

@Errorizer: bilde av min besudlede hakefipp på fjesboka.

 

Jeg velger å stille meg skeptisk til hakefippen, selv etter å ha sett bildet. Mer utfyllende svar på fjesboka

 

Edit: Tetra fra EON leder grovt over Tetra fra EON. Ikke la de onde kommunistene vinne, stem på Tetra fra EON!

Endret av Error
Lenke til kommentar

Ok, takk.

 

Vet dere hva jeg fikk lyst til at vi gjorde? Samlet mange mennesker og spammet ned Facebook-kontoen til Jens Stoltenberg med informasjon om hva man gjør akkurat nå. Til enhver tid. Sånn for å gjøre det lettere for DLD.

Jeg er så jævlig med på det. Det hadde vært sykt fett.

 

Har begynt nå! Sleng deg på.

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på hvordan man faktisk kjøper aksjer fra private selskaper?

 

Vet ikke om jeg nevnte det tidligere, men skal investere 33000 kronasjer. 15k i et fond (det er grei skuring) og 18k i et spesifikt børsnotert selskap. Hvordan går jeg frem?

 

Og ja, jeg har råd til å miste de pengene, og ja, jeg har tenkt meg nøye om, har en god plan og diverse.

Lenke til kommentar

Hva med BSU? Ikke for å trolle ved å svare noe helt annet, men det er kanskje det lureste stedet du kan plassere pengene dine.

 

Dessuten tror jeg det er dumt å putte alle eggene i en kurv. Jeg ville ha spredd beløpet utover flere selskaper, så blir i hvert fall tapet mindre - og en eventuell gevinst mye større.

Lenke til kommentar

Fond er i praksis å fordele det jevnt utover. De 18k jeg plasserer i et selskap har jeg stor tro på, jeg kjenner selskapet fra før og har satt meg veldig godt inn i hva som kan skje og ikke skje. Å handle for mindre enn 10 000 når man går rett på børsnoterte selskaper er også litt teit, og mange gidder ikke å selge til folk som byr en såpass lav sum.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...