Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal gå og legge meg. Trøtt som juling, men det er egentlig ikke så rart. Var oppe halv ni i dag.

Kjenner jeg meg selv rett blir det vel noen runder med Tiny Wings før jeg luller.

Skrevet

Godt at alle nordmenn er i god behold i Japan.

Når man går og venter på svar fra mennesker som er midt i en slik katastrofe blir man nok litt skjelven.

Skrevet

Jeg hater skolen. Kom på gruppe med en fyr som ikke gidder å gjøre en dritt på et foredrag i engelsk slik at jeg må gjøre alt. Selve prosjektet gikk dårlig. Læreren mente mellom 4 og 3. Til vanlig har jeg 5 eller 6 i engelsk. Hun måtte gi samme karakter til begge mente hun. Og nå sitter jeg og skriver en rapport om foredraget. Selv...

Skrevet

Jeg hadde en slesk fyr i klassen som grupperte seg (og vennene diltet etter) med forskjellige folk alt etter hvilket fag og hva slags arbeid man skulle gjøre.

Han hadde en fast "fyr" i natur og miljø, en i matte, meg i engelsk og norsk (jeg VAR flink i tekst/diktanalyser) og en annen i tysk, hater slike igler.

Skrevet

Haha nei.

Angående gruppeoppgaver med idioter er det jævlig irriterende, særlig om man havner sammen med den samme igla gang etter gang.

Skrevet (endret)

Haha, spørs hvor godt det blir mottatt :p

fyr-rom-fett-utskiller.jpg?w=600&h=450

Litt avhengig av om kollegaen er fin eller ikke kan dette være en spennende jobb:

lager-perioden.jpg?w=609&h=521

Endret av AltF4
Skrevet

Hah, var et lass med tv-spill referanser i Fururama-episoden jeg nettopp så. Mario, Donkey Kong og Pacman var med blant annet. De sa til og med "all your base are belong to us" ^_^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...