Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville i tilfellet barberskummet kommet sist.

Hvordan visste du at jeg har skjeggvekst lik ei jente på åtte?

Vi hadde en samtale over MSN en gang, hvor vi forsåvidt kom frem til at det ikke vokser hår på betong (men tydeligvis vokser det på stål)

Skrevet (endret)

La meg for to og en halv time siden.. tror jeg gir opp å sove nå.

EDIT: Og god morgen. Jeg er skikkelit trøtt.

Endret av Mokko
Skrevet

Gad, jeg er trøtt. Ikke kan jeg gå og legge meg etter jobb heller, neida, jeg har selvsagt klart å legge planer. Planer. En mandag. Aner ikke hva som gikk av meg.

Skrevet

I dag var en rar dag. Sto opp tidlig for å ha kjøretime, deretter både var og er skolen veldig god stemning. Kan være det faktum at jeg er skikkelig våken, det kan være det faktum at det er julestemning i lufta. Jeg liker det uansett!

Skrevet

Ah, de store unga er på tur og jeg sitter igjen med 7 unger som eneste voksen. Lynkurs i Wolfmother, Kvelertak og Black Debbath er gjennomført.

Skrevet

Jeg er litt mer pigg i dag, men i natt rundt 4 tiden våknet jeg opp til en skikkelig hostekule og kastet nesten opp. Så begynte jeg å fryse noe helt sinnsykt, så jeg hakket tenner. Det var fælt. Jeg håper grunnen til at jeg sover så dårlig er forkjølelsen.

Så mye jeg har lyst til å gjøre, men orker ikke.... Kjedelig å bare ligge i senga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...