Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemet med å spise taco til frokost er at jeg får gruelig lyst på øl. Og det passer seg liksom ikke på en søndags morgen.

Says who?

Vel, jeg. Det får da være grenser!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første dag på VGS i morgen. Gleder meg til morgendagen og den første uka tenker jeg, men jeg gruer meg virkelig til vi kommer ordentlig uti det.

Skrevet

Den har helt klart sine øyeblikk, og den er langt bedre enn nummer 2. Jeg håper Bay holder det han lover når han sier at han skal kutte ut mye av humoren i nummer 3.

Skrevet

Jeg merker at jeg jobber med større barn. I dag fikk jeg under maten spørsmål om jeg kan skrive "penis". Og en gutt la ut hele mer eller mindre hendelsesforløpet i Grand Theft Auto 4, men akkurat det syns jeg er mest trist.

Skrevet

Jeg merker at jeg jobber med større barn. I dag fikk jeg under maten spørsmål om jeg kan skrive "penis". Og en gutt la ut hele mer eller mindre hendelsesforløpet i Grand Theft Auto 4, men akkurat det syns jeg er mest trist.

Hvor gamle er disse ungene?

Skrevet

8-9 år.

På tide med en ny poll kanskje?

Noen forslag?

Haha.

Ellers bør du være mer i SO1 Schicca! Det er her det skjer ^_^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...