Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliten og full av glassfiber og litt øl er jeg endelig hjemme igjen. Stått og gått siden 12 i dag.

Frister noe innmari å fyre opp RDR, men Alan Wake må gjøres ferdig først. Det frister bare ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er vel strengt tatt regissørene som kan underholdende "live" musikkvideoer, ikke nødvendigvis bandet.

Dette er vel forøvrig en av de bedre musikkvideoene laget noen gang, sensurert på dertil egnede steder for å passe inn på YouTube. De sensurerte bitene er i all hovedsak nakenhet og sniffing av en rimelig "god" dose heroin i starten.

Dessverre ødelegger også sensuren for slutten som viser at personen i videoen er en jente.

Endret av AltF4
Skrevet

Det er vel strengt tatt regissørene som kan underholdende "live" musikkvideoer, ikke nødvendigvis bandet.

Dette er vel forøvrig en av de bedre musikkvideoene laget noen gang, sensurert på dertil egnede steder for å passe inn på YouTube. De sensurerte bitene er i all hovedsak nakenhet og sniffing av en rimelig "god" dose heroin i starten.

Dessverre ødelegger også sensuren for slutten som viser at personen i videoen er en jente.

Tjaa selvsagt, men det må være en grunn til at OK Go har flere, mens andre har ingen da. Forøvrig er den rå ja, har sett en usensurert på youtube før.
Skrevet (endret)

Følgjer den sjølv på Canal Plus, må seie eg liker denne sesongen foreløpig. Håper sesongavslutninga blir like bra som i ses. 1, 4 og 5.

Endret av Flosshatt
Skrevet (endret)

Tja, den er ok. Ikkje noko spesielt foreløpig. Men det er vel to episodar eg ikkje har sett enda, så kanskje eg skifter meining om to veker.

Største nedturen er nok subplottet med Taub og kona hans. Grusamt kjedeleg.

Endret av Flosshatt
Skrevet (endret)

Tjaa selvsagt, men det må være en grunn til at OK Go har flere, mens andre har ingen da.

At OK Go har flere er nok ingen tilfeldighet nei, men det er ikke alle musikktyper og band som passer til slike videoer. Jeg syns ikke jeg ser Dimmu Borgir hoppe rundt på tredemøller for å si det slik ^_^

Vel, helt til jeg så denne.

Endret av AltF4
Skrevet (endret)

Jeg er moderat fyllesjuk nå, og merker at Teletubbies som danser til Dimmu-Borgir er litt for sterk kost for meg per nå. ^^

Endret av Snorre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...