Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vi også, men hvis jeg kommer opp i skriftlig kan vi ikke komme opp i muntlig.

Needless to say; jeg satser på å komme opp i skriftlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vet ikke når vi har muntlig :( Vi får vite på skriftlig nå på onsdag og hvis jeg kommer i matte så er det onsdag etter og engelsk skriftlig er onsdagen etter der igjen. Vi kommer heller ikke opp i både skriftlig og muntlig

Endret av Craxdm
Skrevet

Vi kommer 100% sikkert opp i både skriftlig og muntlig. Fuck ungdomsskolen.

Kommer 100% sikkert opp i tre skriftlige (ett av dem alltid bokmål eventuelt nynorsk) og ett muntlig fag ^_^ Fuck siste år av videregående.

Skrevet (endret)

Sliter med kraftig utmattelse no for tida... Har ingen aning kva det kan vere, lenger. Det irriterar meg, har slitt med det siden påske. Eg er kraftig lei av det, no.

Endret av Flosshatt
Skrevet (endret)

Mhm. Mistenkte kyssesjuka, det var det ikkje. Heller ikkje ein annan bakteriell infeksjon.

Legen foreslo jernmangel, så venter på å få resultata frå blodprøven.

Dessverre reagerar eg dårleg på jerntilskudd, så det vil ta tid viss det er jernmangel.

Endret av Flosshatt
Skrevet

@Flosshatt: Dat søks.

Nå er jeg endelig ferdig på jobb, sitter på bussen og er dekket av støv. Det er et så fint støv at jeg ikke klarer å få det bort og det er attpåtil blå-hvitt så jeg ser ut som en albino. Bussen videre etter denne går heller ikke før 30 minutter etter at jeg går av denne...

Awesome.

Skrevet

Ferdig med matteøvingen og dermed er 21 timer foran grunnboka (fuuu) ferdige, og da er det mattetentamen i morgen som er siste tentamen og prøve. Altså skoledager med ruskenaksjoner, rydding og turer.

CHILL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...