Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det kalt, jeg har tatt på meg slappebuksa, satt pizzaen i ovnen og skal omsider begynne på The Wire.

Fikk sesong 4 av House på dvd til jul, men tror du ikke de har greid å legge to kopier av disk 3 og ingen av disk 4? Det verste er at det er fra pakkeriet eller hva det nå heter, for den lå i plasten den kommer i. Irriterende.

Skrevet (endret)

Og hvis dere er i tvil om hva dere skal stemme under kveldens Melodi Grand Prix vil jeg minne om at våre venner i Keep of Kalessin har laget et albumcover inspirert av The Elder Scrolls: Oblivion.

Coveret til albumet Kolossus:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

195368.jpg

Coveret til TES: Oblivion:

oblivion.jpg

Endret av AltF4
Skrevet (endret)

Jepp, liker de faktisk meget godt selv. Særlig Armada-plata, som har utrolig mange kule elementer. Spesielt salsasoloen de lirer fra seg i The Black Uncharted.

Men nei, de vinner nok ikke. Og det spiller ingen rolle for meg, de har stilt opp og det syns jeg er tøft nok.

Endret av AltF4
Skrevet

Keep of Kalessin er awesome, men de vinner aldri i verden.

Tja, med tanke på at Lordi vant Eurovision med Hard Rock Hallelujah, kan Keep of Kalessin vinne Grand Prix. Førstnevnte var etter min mening et rimelig dårlig band, Keep of Kalessin var faktisk bra.

Skrevet (endret)

Problemet er at verden syns det er stas med noe annerledes, Norge syns svartmetall selv av det mer fantasifulle slaget bare er fælt. Og av metallhuene i Norge er halvparten trangsynte nok til å syns bidraget er sellout, mens andre halvparten er for gamle til å gidde å bry seg med å stemme.

Hehe, well I was proven wrong! ^_^

Endret av AltF4
Skrevet

Det var da morsomt! HellBrendy er nicket jeg bruker på nettjenester hvor AltF4 allerede er opptatt, som Xbox Live, Facebook , YouTube og så videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...