Lakus Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Shiiet. Assssssins Creed 2 har en kræizy slutt.
Laland Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Slutten på AC2 er helt sinnsyk. Når marsboerne kom tilbake med Altair så tenkte jeg bare.. "wow.. alle brikkene er på plass!". Det var AWESOME.
Error Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 (endret) Trenger hjelp! Jeg har bestemt meg for å kjøpe en ny datamus, men klarer ikke å bestemme meg. De det står om nå er i hovedsak: Logitech G9 Roccat Kone Razer Deathadder Er det noen som har erfaringer med en/flere av disse og kan komme med objektive anbefalinger? Vel, uansett - legger meg nå. God natt Endret 25. november 2009 av Error
Mokko Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 (endret) Da sier jeg god natt til dere alle, og legger meg for å drømme søtt om fire timers fransktentamen i morgen. EDIT: Er det bare jeg som synes det er irriterende når folk skriver smilefjes den veien ----> (: ? Jeg må liksom konsentrere meg for å lese det "den andre veien" og ikke oppfatte det som et surt fjes. Endret 25. november 2009 av Mokko
Laland Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 (endret) @Error Slenger meg på det spørsmålet. Habuen min synger på siste vers, og jeg har lyst på en ny.. MX518 eller G5 2007 Edition er det som frister mest, men jeg er ikke sikker. Sier det samme som Mokko, også. Nå er det natt med fire timer prøve i fransk i morgen. Vannvittig lite awesome. Endret 25. november 2009 av Laland
psyched Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 (endret) Trenger hjelp! Jeg har bestemt meg for å kjøpe en ny datamus, men klarer ikke å bestemme meg. De det står om nå er i hovedsak: Logitech G9 Roccat Kone Razer Deathadder Er det noen som har erfaringer med en/flere av disse og kan komme med objektive anbefalinger? Vel, uansett - legger meg nå. God natt G9 er en stygg klump med en laser på. Kone er nok hakket bedre en deathadder. Selv har jeg G5 men vil annbefale Kone! EDIT: Jeg synes G5 er mye bedre en MX518. Men Kone er en av det beste på markedet! Endret 25. november 2009 av backstabber
teletubbiekid Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 (endret) G9 er som Master Chief - deilig, maskulin og full av harde kanter. Dessuten, hvis man bruker den jevnt og trutt i et års tid så begynner det ytterste belegget å prelle av, så da ser den enda mer ut som Master Chief etter combat^^ Kjøp G9 Endret 25. november 2009 av teletubbiekid
Gormers Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 (endret) Maskulin mus ja. http://www.youtube.com/watch?v=7eOYlLGAv1Q Jippi er så gammel nå at jeg får lekser som må gjøres i løpet av året, dvs en og en halv uke fra nå ; ) Og neste uke er full av terminrpøver ; ) edit: Ræva mi klør og jeg går og legger meg. Endret 26. november 2009 av Gormers
teletubbiekid Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Musa mi er mer maskulin enn din så :V
Erik Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 (endret) Skjer med ladies'a i England da? Ho her er 29 :-/ http://www.youtube.com/watch?v=Od1gz89yhWA Endret 26. november 2009 av Erik
Lakus Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Ditto that. Jeg rakk ikke de to første banene mine og det er jeg som har nøkkelen til huset vi skal jobbe i. Om sjefen min kommer dit før meg er han nødt til å vente ute. Lololol. Nei, huff.
Laland Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Matte er kjedelig, o franskprøve er bare en snau time unna. Vannvittig lite awesome. Skal KOSE meg når jeg kommer hjem!
Lakus Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Skal ha kjøretime når jeg kommer hjem fra jobb jeg. Ikke noe kos på meg før kl 8 i kveld, og da blir det fjærjakt og mat før jeg skal legge meg tidlig.
svenningen Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Slutten på AC2 er helt sinnsyk. Når marsboerne kom tilbake med Altair så tenkte jeg bare.. "wow.. alle brikkene er på plass!". Det var AWESOME. du fikk meg NESTEN!
Eplefe Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 30 sider skuespill meg og gruppen skal fremføre på mandag. Hell yes.
Erik Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Ingen ting er som en lett 2-timers "tentamen" i spansk. Tok meg én time, garantert 5'er^^
Laland Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Ingenting slår å kunne rulle seg i grisebingen uten å måtte tenke på om de er forkjølet;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå