ShampooMacTavish Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Foreslår at du begynner å sette penger på laget som spiller mot United i framtiden Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Det skal vurderes, Shampoo. Takk for tipset. <_< Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg vet fruen er full når statusen hennes på face er hennes fornavn og mitt etternavn. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Du er sikker på at hun er full da? Tenk om hun prøver og hinte til at hun vil du skal fri? Mye pizza i kveld ser jeg. Spist hjemmelaget pizza til middag jeg også faktisk. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Jeg vet fruen er full når statusen hennes på face er hennes fornavn og mitt etternavn. Ja, det er òg noe å gjøre når man er full. Just marry her already. Endret 5. februar 2011 av Villanden Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Hadde det vært opp til henne så hadde vi vært gift i 5 år allerede. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Du virker å være en trivelig kar, så det overrasker meg ikke. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Trønderinstinktet slår aldri feil Men takk uansett Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Jeg kjenner igjen en herlig trønder når jeg ser han. Mulig jeg må gå til innkjøp av Magicka snart. Demoen innfridde. Endret 5. februar 2011 av Villanden Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Vurderer det spillet selv. Eneste som stopper meg er vel tid og penger. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Mye trønder her nå . Må jo ha en liten dose nordlending her også da. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 En liten dose nordlending skal vel gå greit. Mulig jeg kjøper det når stipendet kommer trillende inn på kontoen. Quick Looken til Giantbomb-gjengen og demoen gav mersmak. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Tror vi trenger litt sørlandsk for å veie opp for nordlendingene og trønderne. Men denne sørlendingen stikker til køys nå og så kan dere nordfra kose dere videre. Endret 6. februar 2011 av Craxdm Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Hipp hurra, jeg spyr som en gris. Endret 6. februar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 *Peker og ler* Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 "and Mary, after all the pain is gone, Im always gonna live yo be your man." http://open.spotify.com/track/0ni1HRHX0uZDvgbdPaWVu3 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 *Peker og ler* Skikkelig sjuk i går kveld og i natt, god form nå. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Note to self; Aldri rør 96% noensinne igjen. Noensinne. Jeg har ikke spydd av alkohol siden ungdomsskolen. :\ InMe – All Terrain Vehicle Endret 6. februar 2011 av Vaine Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Åh herre. Det blir LENGE til neste gang det er fest her i gården.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå