Eplefe Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Jeg aner ikke hvordan jeg skal be mamma om pengene hun skylder meg. Jeg trenger dem før torsdag, og hun klager over at hun er blakk. ._. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) @Eplefe: Know the feeling. Har nesten det samme problemet, bare med en venninne. Tenkte litt for meg selv nå nettopp, og det gikk opp for meg at jeg egentlig bor litt for mye her inne... Kanskje på tide å flytte ut for en liten periode for å se hvordan det går. Nei. Kommer ikke til å skje likevel. Hadde ikke taklet all den døtiden på skolen. Endret 2. november 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Hvordan skaffe seg en poltergeist i huset spør dere? Enkelt! Ikke fjern transport-brikken fra vaskemaskinen, og vips! Så har du en vaskemaskin-poltergeist som vandrer rundt i huset helt på måfå. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Da var skolen ferdig for i dag, slapp 20 minutter før fordi jeg gjorde litt elevråd "arbeid", konge Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Ryggen min er dritvond, og jeg skal på jobb om en halvtime. Glory! Hvis jeg ikke er bedre om ti dager blir jeg sikkert sykemeldt til nyttår eller noe. Det frister liksom ikke det heller. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Hmm, må vel bruke halve dagen på forberedelse til en stor samfunnsfagprøve =( Men skal såklart se 71 grader nord =D Noen andre som ser det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Ikke jeg i hvert fall. Og signaturen din er fremdeles for lang. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Jeg aner ikke hvordan jeg skal be mamma om pengene hun skylder meg. Jeg trenger dem før torsdag, og hun klager over at hun er blakk. ._. Been there(ikke med muttern).. Vært i omvendt situasjon også, heller ikke noe ålreit. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Ut og skifte dekk. Blæh. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Evt. bare å møte en 16 år gammel jente fra Fauske på Omegle. Jeg digger den siden. Edit: http://www.youtube.com/watch?v=6R5QueuvKQ4 Endret 2. november 2009 av Laland Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Evt. bare å møte en 16 år gammel jente fra Fauske på Omegle. Jeg digger den siden. "Unforeseen consequences" Jeg lager pakka di nå Laland, og den skal sendes ila denne uka. Vi her i Mammakamel A/S beklager det som har skjedd og sender med en dobbeldvd med to gamle helt forferdelige filmer. Edit: Det ble Kung Fu Hustle og Independence Day. Mvh Mammakamel himself Endret 2. november 2009 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Hahahahaha, nå ler jeg faktisk. Forventer en pakke i posten før jeg er i Bergen! <_< Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Wow det lønner seg å holde høyrehanda i ro ser jeg... Noen som blir med å bowle i Olso i morgen? Eller noen annen form for aktivitet? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Hahahahaha, nå ler jeg faktisk. Forventer en pakke i posten før jeg er i Bergen! <_< Når er det!? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Drar herfra på fredag, tidlig etter skolen. Gogo! Løpe til posten! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Nøtte: Gjerne, men orker ikke reise østover. Er faktisk blitt flinkere til å bowle siden sist. ^^ Endret 2. november 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Ait, det skal jeg nok klare! Jeg kommer ikke på sist gang jeg løp det aller forteste jeg kan. Hvis man ser bort ifra gym på skolen, sport og trening løper man sjelden så fort man kan. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Ser ut til at Erik og jeg får en god del timer å drepe på søndagen før flyet vårt drar.. kanskje bowling ikke er uaktuelt? Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Hva er "evighet" på nynorsk? Holder seg ikke til den tradisjonelle -leik endelsen så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Laland: Jeg er med på den. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå