Gå til innhold

Battlefield Heroes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror det snart blir for vanskelig for Heroes å skape noen suksess. Hypen har lagt seg og folk bryr seg ikke lenger. Tror de vil gå på en gedigen bommert om de ikke snart får ut fingern og gir ut spillet.

Ehh, beta har fått 100k sign ups siden 21. januar.Tenk deg at det er mange som ikke igdder å beta teste og folks interesse vil vekkes nå spillet lanseres.

BTW: Ett års ventetid etter annonseringen er langt i fra mye.

Lenke til kommentar
Tror det snart blir for vanskelig for Heroes å skape noen suksess. Hypen har lagt seg og folk bryr seg ikke lenger. Tror de vil gå på en gedigen bommert om de ikke snart får ut fingern og gir ut spillet.

Ehh, beta har fått 100k sign ups siden 21. januar.Tenk deg at det er mange som ikke igdder å beta teste og folks interesse vil vekkes nå spillet lanseres.

BTW: Ett års ventetid etter annonseringen er langt i fra mye.

 

WAR hadde vel 700k signups om jeg husker rett. Så tallet du gir er ikke spesielt høyt.

Endret av ZaiRoX
Lenke til kommentar

Vel. Spill kan bli populære til tross for at de gis ut lenge etter annonsering. Bare tenk på Blizzard som gjerne bruker to år fra annonsering før spillene kommer ut. Det beste er jo om Dice gjør seg skikkelig ferdig med spillet, slik at man ikke får et halvferdig, upolert produkt som man hvertfall blir skuffet av. Rent personlig lar jeg meg aldri affektere av hype. Så hvis Battlefield Heroes blir underholdende og bra, ja da er det nok for meg. Så får det heller være at det ikke ble like bra som noen die hard-fans og spillmedier ville ha det til.

Lenke til kommentar
Vel. Spill kan bli populære til tross for at de gis ut lenge etter annonsering. Bare tenk på Blizzard som gjerne bruker to år fra annonsering før spillene kommer ut. Det beste er jo om Dice gjør seg skikkelig ferdig med spillet, slik at man ikke får et halvferdig, upolert produkt som man hvertfall blir skuffet av. Rent personlig lar jeg meg aldri affektere av hype. Så hvis Battlefield Heroes blir underholdende og bra, ja da er det nok for meg. Så får det heller være at det ikke ble like bra som noen die hard-fans og spillmedier ville ha det til.

Bra sagt. Jeg selv tror dette kommer til å bli bra. Det beste er at en del hardcore gamere vil si at dette er et barnslig spill, så da kan man slippe uber1337sne den første tiden.

Lenke til kommentar

Gratulerer med key etter 1års ventetid :)

Tar nok litt tid å finne ut hvem som skal ha, og deretter gi dem ut... er sikkert ekstremt mange som søker også.

 

Så har de vel også en andel av testers som spiller om gangen, og når en slutter kommer en annen inn?

 

Kan ikke helt det der systemet hvordan det foregår :lol:

Men håper du får det morsomt med betaen, har dessverre ikke signet opp... så tror jeg lar den sjansen gå og heller bare venter på fullversjonen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Har mistet 100% av troen på at EA/Dice kan levere noe solid BF-produkt lenger.

 

 

Vel hvis du har lest litt om BF:heroes så var det meninga at det ikke skal være en battlefield oppfølger, spillter er beregnet for casual gamers, og derfor er det minimalt med likheter til Battlefield serien.. Grunnen til at det fikk Battlefield titelen skal jeg tro er fordi spillet har Battlefield trekk, dvs: Fly, tanks , osv osv, conquest osv osv..

 

som sagt, hvis du er ute etter en oppfølger av battlefield 2 så er ikke BF:Heroes noe for deg

 

 

 

Noen som er i betaen? Hva heter dere? Let's play!

 

 

- MrDarkey National Army Commando

- RedEyeX National Army Soldier

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...