Gå til innhold

Battlefield Heroes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok en uke eller to, tildels skinner det sterkt igjennom at det er et gratis spill som ikke bør være et minus hadde det ikke vært for at vi snakker en stor utgiver innenfor FPS sjangeren DICE. Men seriøst det føles veldig ensidig og så lenge som spilelt har vært i "beta" fase skulle det ha vært en 3-4 flere baner og velge mellom, vi snakker da om 6-7 baner totalt. Vi snakker faktisk her om folk som får betalt for å gjøre en jobb og de har sikkert studert spill design etc. Det jeg da lurer på er hvordan amatører greier å lage større flere og mer detaljerte baner enn betalte proffer?

 

Men for all del det er et bra spill om det var et indie produkt, men det er det ikke.

For meg står det til en 2 er på terningen, lite inuativt, min personlige erfaring er at det blir for lite variasjon det blir på en måte bare et jag på å levle noe jeg ikke er særlig fan av.

 

Greit bashing time er over. Gledet meg egentlig stort til dette spillet, men syntes det er noen plusser også, spillet kan være greit for et småspill og spille for å kutte ned dødtid og noen ganger er det morsomt og bare plaffe ned folk.

 

OBS: dette er min subjektive mening om spillet, men smaken er som baken.

Endret av Zimmer
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter å ha vært beta tester tok jeg nå opp spillet igjen for å prøve og fant ut at jeg har fått gratis battlefunds, beta-genser og diverse :lol: Jeg ble også kalt "fucking cheater" for første gang, det tar jeg som et kompliment siden jeg spiller fair. :)

 

Etter min mening er spillet godt til å underholde en time, men så er det nok. Spillet er ikke lagd for å ha dybde eller detaljer, bare være et enkelt og hjernedødt( på en mer eller mindre positiv måte) undeholdningsobjekt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Etter å ha vært beta tester tok jeg nå opp spillet igjen for å prøve og fant ut at jeg har fått gratis battlefunds, beta-genser og diverse :lol: Jeg ble også kalt "fucking cheater" for første gang, det tar jeg som et kompliment siden jeg spiller fair. :)

Det får du bli vandt til :p

Hvis du er hakket bedre enn en person som tror han er god, så blir enten kaldt cheater, eller noob :p

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...