Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Skrevet

YES! Jeg pre-ordra på Steam og alle venna mine som ikke gjorde det, men på GameStop gnidde det inn at jeg måtte vente i 2 dager, men håhåhå, hevnen skal bli sexy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"If you bought a retail copy on PC, you can play it on 11.10.09,"

Denne setningen sier nå at man kan spille det hvis du har kjøpt retail i morgen

Skrevet

"If you bought a retail copy on PC, you can play it on 11.10.09,"

Denne setningen sier nå at man kan spille det hvis du har kjøpt retail i morgen

men, det sto jo også at Steam ikke slipper spillet før den 12. (noe som irriterer meg :angry: ) Å siden det må aktiveres gjennom Steam må vell alle vente til da eller? *Forrvirra*

Skrevet (endret)

Et dumt spørsmål, kan man installere spillet med retail versjonen eller må man nedlaste det via steam?

Endret av Fenix
Skrevet

Nå skal jeg sette meg ned med COD4 for å varme opp litt til morgendagen. Forhåpentligvis er det ikke så stort skille i multiplayeren slik at jeg bare kan gli over og tenke "awsum".

Skrevet

Driver å varmer opp med litt Cod4 på nett, som så mange andre. Viser seg at skillsa sitter fremdeles inne.. Topper riktig nok ingen lister men har grei k/d ratio og får helikopter og sånt! Sweeeet, gleder meg virkelig til å spille MW2.

Skrevet

Dette har sikkert blitt spurt 1000ganger allerede, men vet noen når vi som har kjøpt via steam kan begynne og spille i morra?

Er det 00.00 i natt?

Skrevet

Har skaffet meg CoD4 pga. historie. Venter til desember eller januar med MW2. Dumt jeg ikke har penger til MW2, men COD4 er epic online så jeg gamer med de som ikke har skaffet seg MW2 ennå helt til de nevnte månedene. :)

Du vil finne mye glede i COD4, helt klart :) 

Pokker så eg gleder meg til i morra altså :D

Skrevet

Nei, Steam serverne har hard pågang som det er. Du må enten kjøpe det på steam eller klaffe inn en CD key for at du skal kunne pre-loade

Skrevet

Låner dessverre bort CoD4 til brodern, men satser på at demoen fortsatt er ute. Får kjøre i gjennom på veteran for å holde gamle skillz i omløp. Jeg gleder meg så latterlig mye! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...