Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er det bekrefter at det ikke er 9 vs. 9, men 6 vs. 6 på en god del gametypes! Som om alt fra før av var nok for IW.

 

Er dette en dårlig vits? Skjermskuddet sier ikke om det er konsoll eller pc-versjonen, men siden begge er identiske fryker jeg det verste.

Satt faktisk og leste denne tråden og ble svært fristet å punge ut for dette spillet ettersom multiplayeren nok blir grådig morsom, på tross av kun 9vs9 players. Men NEI, 6vs6? Det er seriøst forbanna latterlig lite.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Gamestop nektet å la meg ta med spillet selv om mor kunne bekrefte over telefon at jeg fikk lov. Tror jeg skal delvis boikotte Gamestop fra nå av. Gikk til Spaceworld istedenfor og kjøpte det der. Ber mor plukke opp spillet hos Gamestop senere idag, og så kan jeg vel selge det eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Gamestop nektet å la meg ta med spillet selv om mor kunne bekrefte over telefon at jeg fikk lov. Tror jeg skal delvis boikotte Gamestop fra nå av. Gikk til Spaceworld istedenfor og kjøpte det der. Ber mor plukke opp spillet hos Gamestop senere idag, og så kan jeg vel selge det eller noe sånt.

 

Auch..er så glad for at jeg har aldri handla på Gamestop! Bra at du hvertfall fikk spillet da ^^

Lenke til kommentar

Gamestop nektet å la meg ta med spillet selv om mor kunne bekrefte over telefon at jeg fikk lov. Tror jeg skal delvis boikotte Gamestop fra nå av. Gikk til Spaceworld istedenfor og kjøpte det der. Ber mor plukke opp spillet hos Gamestop senere idag, og så kan jeg vel selge det eller noe sånt.

 

 

Synes det er veldig rart av Gamestop, spesielt siden din mor bekreftet over tlf at det var greit. Men jeg hører så mye dritt om Gamestop og opplever det stadig selv så det beste er å styre unna hele dritt butikken egentlig.

 

Men bra du fikk ordnet en kopi på Spaceworld da :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jupp, Spaceworld ga meg til og med 5 kr avslag pga jeg hadde 497 kr på kortet, og spillet kostet 499. Blir ny kunde der jeg nå.

 

Flink i matte du?

Visste du at kortet mitt har et minimum på 2 kr? det betyr at jeg kan aldri ha mindre enn to kroner på kontoen. Vær så snill og ikke kom med sarkastiske kommentarer når du ikke vet ting som det, det blir bare fail.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...