Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!


Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nesten så jeg vurderer å svippe innom elkjøp på turen hjem og rive til meg en PS3 + KZ, men er småskeptisk til siktingen som mange klager på. Vil ha samme responsen som CoD4, men det blir vel vanskelig. Også usikker pga DS3 kontrollen.. Pokker. Valgets kvaler eller hva det nå heter.

 

da ville jeg ikke ha gjort det.

Killzone 2 er ikke noe man kjøper en PS3 for

ihvertfall ikke hvis du ikke liker DS3 og kontrollen på KZ2

 

Ferdig med single player kampanjen nu:) Jeg er sjukelig imponert, for en slutt og sjuk twist skal du lete lenge etter og kan kanskje si uten å ødelegge at det er klar bane for et killzone 3. Nå er det en liten pause med Gta 4 på ps3 før jeg begir meg ut på multiplayeren i Kz2:=)

 

hva mener du med sjuk twist? jeg så ingen twist.

synes slutten var litt skuff.

mengden med story var elendig, var som å lese èn side i en bok.

Lenke til kommentar

Siktingen er noe du blir vant med etter en x lang tid. Selv har jeg spilt nesten kun fps spill på pc og elsker mus + keyboard foran ps3 kontrollen, men siden killzone 2 kun kommer til ps3 så har jeg selv gått inn for å prøve mitt beste i å bli bedre med kontrollen og jeg må si at etter noen timer så satt det sikkert 70%, noe som jeg er veldig fornøyd med.

Lenke til kommentar

Svar til tearjack, quotinga gikk bad...

 

 

 

Storyen holdt greit nok igjennom den, var en typisk krigsfilm story, men det som gjorde enden spesiell var at de kunne hatt kontroll over alt, men en enkel person ødela alt. Du vet hvem jeg snakker om (Rico) , du ser bare hvor oppgitt Sev er og han går rolig ut setter seg ned og ser det sværme over alt med hellghast skip, de er langt ifra over.

 

 

Legger fint opp for killzone 3, eventuelt episoder til spillet etterhvert. =)

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

killzone.com er bare genial. kan jo se alle statsa mine, battle replays. Fant nettopp ut at helgast intel som du finner i singleplayeren unlocker Wallpapers, blueprints, Propaganda Poster og masse rart på killzone.com. (My Killzone) :)

 

Haha, jeg mener. Hva synest dere spillet er verdt i penger? Er det verdt 600 raske, 500 spenn eller 800 for collectors edition?

 

eerrrr rart spørsmål. Det var da vert pengene for å si de sånn. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...