Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, tenkte ikke langt der nei.:D

Jeg kom meg til 50, opp fra 23, det er bra det, trenger bare de siste 50 nå.

Folk må seriøst slenge meg en invite om det er noe Gears på gang altså!

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mr.Cliff B sier at om du bestiller den vanlige utgaven så får du automatisk Epic Edion..

Javel, så Cliffy B sier det ja. Jeg tror det er bullcrap =P

Jeg tror IKKE jeg får noe epic edition hvis jeg bestiller fra cdon eller platekompaniet =P

Bulletstorm-Epic-Edition-Box-Art-Revealed-1.jpg

pre-order-bulletstorm-epic-edition.jpg

Skrevet

Vel, Cliff sier at ALLE som forhåndsbestiller spillet, uavhengig av butikk skal få Epic Edition. Det er som alle de første utgavene av "insert game here" som gir deg adgang til noe ekstra. Ikke akkurat noe nytt og Crackdown er vel det enkleste eksempelet. Om man kjøpte det spillet i de første ukene fikk man tilgang til Halo 3 betaen.

Om du er i tvil så får du sende en mail til butikkene og sørge for å nevne at Epic sier dette selv.

Skrevet

Vel, Cliff er jo den man kan stole på. Han er jo tross alt med og lansere og hjelpe til og lage dette spillet.

Forhåndsbestiller du, så får du den nok. Men som Lakus sier. Send en mail til butikken. De vet.

• 5 uker senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Hvordan er det med experience for tiden? Får man det samme som før, eller har de justert litt på det? Level hundre var en laaang vei når jeg var femti, ikke så langt etter dlc'en kom.

Endret av Sadfez
Skrevet (endret)

Er normalt nå. Men under en GDC event som kommer snart så er det 22x ifølge Epics designere.

Uansett, Gears3 kommer 20 September 2011!!! HELL YHEAH!

Endret av Bare Ban
Skrevet (endret)

Er lite med folk i Norge som spiller ja...

edit. Noe som er dritdigg nå er at Gears2 har dedikerte servere! Sykt smooth online nå!

Endret av Bare Ban
  • 3 uker senere...
Skrevet

Utenom å kjøpe Bulletstorm vet jeg ikke om de har kommet med noe helt konkret enda, men de har vel sagt at alle får en sjanse til å bli med.

Skrevet

Det er ikke annonsert ennå, men Rod "GearsViking" Fergusson har sagt at det ikke kommer til å bli laget så mange av den og at det er den som er den eksklusive versjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...