Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare noen som forsetter med patetiske utsagn her ass, ikke bare er man fast bestemt på at anmeldelsene er kjøpt og betalt fra før og. Men nå legger man også til at anmeldelsene er skrevet av 16åringer fordi man gir en 10/10 eller noe til Gears of War 3. Haha, dette er det dummeste med idiotiske jeg nesten har hørt på Diskusjon.no, selv dummere en konspirasjonsteoriene jeg har lest her.... :!:

 

5 hos Filmpolitiet

http://p3.no/filmpolitiet/2011/09/gears-of-war-3/

 

4 hos Dagbladet (men hvem ser på dere anmeldelser som seriøse egentlig vet ikke jeg)

 

Stakkars anmeldelere, de blir anklaget for å være 16åringer hele gjengen..

 

Dagbladet er totalt kjøpt opp av Sony. Det er jævli opplagt.

Sist gang jeg var der var hele siden tildekket i Resistance 3 reklame.

 

De gir Gears altså 4, noe som tilsvarer ca 60% på 100% skalaen. Sier jo sitt når spillat har snitt på over 90.

Endret av Sveinz
Lenke til kommentar

Det er bare noen som forsetter med patetiske utsagn her ass, ikke bare er man fast bestemt på at anmeldelsene er kjøpt og betalt fra før og. Men nå legger man også til at anmeldelsene er skrevet av 16åringer fordi man gir en 10/10 eller noe til Gears of War 3. Haha, dette er det dummeste med idiotiske jeg nesten har hørt på Diskusjon.no, selv dummere en konspirasjonsteoriene jeg har lest her.... :!:

 

5 hos Filmpolitiet

http://p3.no/filmpolitiet/2011/09/gears-of-war-3/

 

4 hos Dagbladet (men hvem ser på dere anmeldelser som seriøse egentlig vet ikke jeg)

 

Stakkars anmeldelere, de blir anklaget for å være 16åringer hele gjengen..

 

Dagbladet er totalt kjøpt opp av Sony. Det er jævli opplagt.

Sist gang jeg var der var hele siden tildekket i Resistance 3 reklame.

 

De gir Gears altså 4, noe som tilsvarer ca 60% på 100% skalaen. Sier jo sitt når spillat har snitt på over 90.

 

Utifra det jeg har hørt har spillet en OK og litt kort campaign som gir deg mer spørsmål enn svar, og god multiplayer. Kan hende dagbladet har tatt det i betraktning. Jeg er mer en "story" person så det hørest jo litt kjipt ut for meg. Får min kopi av spillet på tirsdag så får vi se da om det er noe for meg.

Lenke til kommentar

Gamespot ga det nettopp 9.5.

 

Dagbladet har gitt Gears den laveste scoren noe sted. Resistance 3, som Sony ga dem en del penger for å reklamere over hele siden med, fikk selvsagt 5. Terningkast 6'er ville vel blitt for opplagt så det turte de vel ikke.

MSN gav gears 3 7/10. Men scores har ingenting å si så lenge man er interesert i spillet.

Lenke til kommentar

Jeg snakker generelt om både norske og amerikanske spillsider, av og til er det en lidelse å lese anmeldelser. Enten så skinner det gjennom at de har en eller annen preferanse, eller så kan de henge seg opp i totalt vesentlige ting. Hvorfor poster du fra kommentarfeltet fra gametrailers, bryr meg langt opp en viss plass om hva som blir skrevet der.

Vesentlege ting er jo viktige å hengje seg opp i, og ta opp.

Dersom du meinar uvesentlege ting, må du gjerne komme med døme. Og er dei uvesentlege for deg, eller for samtlege som les?

 

Er det eit problem at ein anmeldar har preferansar? Du veit, det er vanlege mennesker som skriv dei. Å få ein 100% objektiv anmeldar vil aldri væra mogleg. Du er godt på bærtur, og eg føreslår du sluttar å lese anmeldelsar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mener selvfølgelig uvesentlige ting. Har ingen konkrete eksempler, orke ikke lete etter dette. Dette er MIN oppfatning og MIN mening, må vel ha lov til å ha dette siden jeg ser på meg selv som et forholdsvis normalt menneske? Jeg ser først til Eurogamer fordi jeg mener de bruker hele karakterskalaen. Selv om de for eks gav MGS4, et av mine favorittspill gjennom tidene, karakteren 8/10. Der kunne jeg forstå at de gav den karakteren basert på det de skrev. Selv om jeg er uenig i den karakteren, så var ihvertfall argumentasjonen bra nok. De likte ikke visse elementer som jeg personlig likte svært godt, og da er det helt greit.

Lenke til kommentar

MGS4 fortjente en 8/10, Gears of War 3 til nå av det jeg har prøvd er hvertfall 9/10.

 

Hvorfor er det så vanskelig for deg å tro at et spill bare til xbox360 kan få 10/10 av noen? Det er søren meg en mening til den enkelte anmelderen.

 

Synes det er morsomt at du velger fram Eurogamer som eneste "seriøse" anmeldelsen av de som har anmeldt Gears 3.

 

Det er langt flere som er seriøse, og det er flere som er gode, og til og med bedre anmeldelser enn Eurogamer. Både GT og Gamer.no av min oppfattning. Men selvfølgelig, man kan ikke forvente at en som dauer av at Uncharted 2 ikke fikk full pott vil like Gamer.no sin anmeldeleser uansett.

 

Wææææ! Uncharted 2 fikk ikke 10/10, GAMER.NO må dø! :mad:

Endret av Mahavishnu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

MGS4 fortjente en 8/10, Gears of War 3 til nå av det jeg har prøvd er hvertfall 9/10.

 

Hvorfor er det så vanskelig for deg å tro at et spill bare til xbox360 kan få 10/10 av noen? Det er søren meg en mening til den enkelte anmelderen.

 

Synes det er morsomt at du velger fram Eurogamer som eneste "seriøse" anmeldelsen av de som har anmeldt Gears 3.

 

Det er langt flere som er seriøse, og det er flere som er gode, og til og med bedre anmeldelser enn Eurogamer. Både GT og Gamer.no av min oppfattning. Men selvfølgelig, man kan ikke forvente at en som dauer av at Uncharted 2 ikke fikk full pott vil like Gamer.no sin anmeldeleser uansett.

 

Wææææ! Uncharted 2 fikk ikke 10/10, GAMER.NO må dø! :mad:

 

Jeg har IKKE skrevet at jeg synes det er rart at et 360-eksklusivt får 10/10, nok en gang er det fantasien din som løper løpsk... Patetisk!

 

Snakker ikke om Eurogamers anmeldelse av Gears 3, jeg skriver at jeg generelt sett leser anmeldelser av disse og at de er seriøse i mine øyne.

 

Selvfølgelig fortjener MGS4 en 8/10 av deg, du har helt sikkert fullført det.

Lenke til kommentar

Minner deltakerne på at man må ta ballen og ikke personen!

Det er helt greit å være uenig med at feks GOW3 fikk 10 og det er helt greit å være uenig med at MGSIV fikk kun 8/10 , det som derimot ikke er greit er å kaste dritt på hverandre fordi man er uenig.

 

Så skjerp dere og fjern spydighetene og ikke minst post i riktig tråd om dere skal diskutere om Gamer.no har preferanse for en spillkonsol over den andre.

Lenke til kommentar

Kameraten min skaffet seg Gears of War 3 fra butikken i dag :)

Limit edition, ganske kult utstyr som følger med.

 

Han har bare spilt ca 1.5 time, men det ser bra ut så langt.

Grafikken ser et like hakk bedre ut, mye skift på miljø, som er stort pluss etter min mening.

Historien, tja, har ikke skjedd så mye ennå, men det virker bra.

 

Edit: Jeg håper folk forstår at jeg ikke kan røpe hvem som solgte spillet til han, er jo snakk om 10.000 kr bot hvis de blir tatt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...