Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

U-båter hadde vært kult det, kunne tatt rollen til Arty i WoT.

Men da hadde man vært avhengig av Destroyere for å ta de ut, evt måtte de tweaka litt og gitt andre typer båter mulighet til å jakte de også.

 

For ikke å snakke om at de hadde måtte fokusert på Z-aksen i spillmotoren også, det slipper de uten U-båter.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke mulig å remappe keys da? Man blir jo avhengig av venstre shift:-P

Jo, det er mulig, men når jeg prøver å remappe til left shift eller sette det tilbake til default, så vil ikke knappen fungere.

Vil heller ikke fungere når jeg skal skrive. Frustrerende å måtte trykke caps lock eller right shift for å få skrevet. I alle fall om man er midt i en battle. :p

Lenke til kommentar

Mener da bestemt å ha lest at World of Warplanes skulle bli 1. og 3. person, omtrent som WoT. I World of Battleship skulle jeg gjerne sett ubåter, de spilte jo en ganske viktig rolle i WW2. Det hadde kanskje blitt litt vanskeligere å balansere spillet, med tapstallene på ubåter tilsier vel at de var alt annet enn usårbare. Som nemo81 påpeker, slipper utvikler billig unna når de ikke trenger å tenke på dybde.

Lenke til kommentar

Mener da bestemt å ha lest at World of Warplanes skulle bli 1. og 3. person, omtrent som WoT. I World of Battleship skulle jeg gjerne sett ubåter, de spilte jo en ganske viktig rolle i WW2. Det hadde kanskje blitt litt vanskeligere å balansere spillet, med tapstallene på ubåter tilsier vel at de var alt annet enn usårbare. Som nemo81 påpeker, slipper utvikler billig unna når de ikke trenger å tenke på dybde.

 

De er ikke usårbare men det må destroyers til for å finne dem. La oss si det er 15 mot 15 som i WoT. et lag har kanskje 3-5 destroyere og disse blir ødelagt først. Hva skal de resterende 10-12 spillerene gjøre da mot ubåtene?.

Lenke til kommentar

Jeg er klar over at det i spillsammenheng gjerne må en destroyer til, men det stemmer ikke helt med virkeligheten. Det fantes diverse metoder for å oppdage ubåter i 2.VK, og det burde være fullt mulig å implementere slikt på et vis som gav mening: http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-submarine_warfare#World_War_II

 

Hangarskip kunne fått anledning til å kjøpe forskjellige fly, hvorav én type kunne være egnet for ubåt-kamp (tilsvarende systemet for å kjøpe ulik ammo i World of Tanks). Synkeminer etc. kan også implementeres som utstyr på en rekke skip. Dessuten kan man tenke seg å balansere brettene slik at de delvis gir beskyttelse. Det er for eksempel mulig å ha grunne partier hvor en ubåt blir tvunget nær overflaten.

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar

Overlord funka greit her, men tror det blir avinstallert igjen..

 

Har ikke veldig behov for det egentlig, og jeg gidder ikke svare på de spørsmåla/installere xfire for å få WoWP alpha.. :)

De spørsmålene var rimelig lette i grunn. Jeg fyrte opp Overlord én gang. Xfire har jeg brukt (og avinstallert) før, så det gadd jeg ikke stresse med engang. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...