Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint om dere lister hva moddene gjør, og hvorfor man bør bruke de.

 

Selv bruker jeg bare OverTargetMarker, som erstatter iconet over tankene med egen info, som feks currenthp/maxhp.

 

Veldig nyttig.

Trenger man virkelig å få det inn med teskje når det gjelder mods som forandrer siktet eller ikoner? Det fungerer på samme måte som originalene men bare ser mer fancy ut.

 

Man legger jo som regel ved linker til hvor modsene er å få tak i også.

Lenke til kommentar

Grinde videre for å komme til Wolverine eller kjøpe ny kanon til T40 for å få ting til å gå fortere? Har oppgradert alt, men har bare låst opp 76 mm AT Gun M1918 som jeg bruker atm.

 

 

Kan legge til at jeg bare har rundt 6000xp på den, og det tar vel en dag eller tre med grinding for å få nok til Wolverine.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Spiller meg opp nå med både USA og tyskland. Har nå PzKpfw III Ausf. A og M3 Stuart som jeg spiller med. Så da er spørsmålet; spare meg opp til M5 som er en light tank, eller PzKpfw III som er medium... De koster det samme... :hmm:

 

PZ III er bedre men valget er ikke så veldig på hva som er best av de 2 men hva du vil ha til slutt.

 

Med andre ord. Ønsker du deg muligheten til en Patton og T95 eller E-50 og E-100.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Spiller meg opp nå med både USA og tyskland. Har nå PzKpfw III Ausf. A og M3 Stuart som jeg spiller med. Så da er spørsmålet; spare meg opp til M5 som er en light tank, eller PzKpfw III som er medium... De koster det samme... :hmm:

 

PZ III er bedre men valget er ikke så veldig på hva som er best av de 2 men hva du vil ha til slutt.

 

Med andre ord. Ønsker du deg muligheten til en Patton og T95 eller E-50 og E-100.

Tror det blir PZ III da. Er lei av å spille med light tanks. Vet ikke helt hva jeg vil ha til slutt enda, får se om jeg klarer å holde to tanks fra samme tier i garasjen min.

 

 

 

Lenke til kommentar

M5 er en fantastisk morsom tank, ditto M7 (og M4 Sherman, men det er vel en annen gren.

PanzerKampfwagen III er usannsynlig morsom og leder videre til PanzerKampfwagen III/IV som er (i mine øyne) enda bedre og ca like morsom.

 

Enig på M5, den er en skikkelig meep-meep tank (roadrunner), meget kjapp, og kjører sirkler rundt en KV feks. Lett og ta ut andre tanks hvis man er fler enn 1. Dog ikke stopp med den!

Lenke til kommentar

M5 er en fantastisk morsom tank, ditto M7 (og M4 Sherman, men det er vel en annen gren.

PanzerKampfwagen III er usannsynlig morsom og leder videre til PanzerKampfwagen III/IV som er (i mine øyne) enda bedre og ca like morsom.

 

Enig på M5, den er en skikkelig meep-meep tank (roadrunner), meget kjapp, og kjører sirkler rundt en KV feks. Lett og ta ut andre tanks hvis man er fler enn 1. Dog ikke stopp med den!

 

Det høres mer ut som min spillestil egentlig.. Dere gjør ikke valget lettere! Må uansett spare opp en del penger før jeg kan få kjøpt en av de.

Lenke til kommentar

Special Reticle er Sniper/Arty scope.

Bare legg den inn på nytt.

 

 

AFAIK, så kommer WOWP til å bli i Tredje Persons vinkel.

Noe jeg synes kommer til å suge stort.

 

Og WOB ikke kommer til å ha U-båter :(

 

WOWP skal ikke ha førstepersons vinkel? eller er det en kombinasjon som det er i WOT?

 

U-båter i WOB hadde vært et irritasjonsmomemt og vanskelig å implementere tror jeg. Så det er jeg bare glad for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...