Gå til innhold

Muslimdyrkerne - kjører de landet rett i dass?


Anbefalte innlegg

100% av overfallsvoldtektene i Oslo begås av ikke-vestlige innvandrere. Dette er enkelt dokumenterbart.

Hvorfor tror du de begår disse voldtektene?

Det ligger faktisk i sakens natur. Disse skakkkjørte individene kjenner skjelden norske kvinner personlig, ergo blir det "overfallsvoldtekter" i motsettning til de tusenvis av "etnisk norske" voldtektene hvor gjerningsmann kjenner offer (kjent som voldtekt i nære relasjoner)

 

Ikke-vestlige innvandrere står bak 65% av alle voldtekter i året 2000. (Statistikk fra 2001).

Det er dermed en myte at "alle" andre voldtekter enn overfallsvoldtekter begås av etniske nordmenn, hvorfor noen sier dette vet jeg ikke, men det er nærliggende å tro at folk med en politisk agenda liker å fremføre slik feilinformasjon for å fremme sin egen sak. Da tenker jeg hovedsaklig på venstrevridde folk, SV-stemmende folk, folk som ønsker at så mange muslimer som mulig skal kunne komme hit, folk som ønsker fri innvandring, asyl-lobbyen med andre ord.

 

Videre kan man ta dette her:

http://www.rights.no/hrs_skrib_gen/arkiv/hrs_65.60_070221_130.htm

 

Her fremgår det klart og tydelig at det hovedsaklig er innvandrere som voldtar, og at de to største voldtektsnasjonene er Irak og Somalia, begge hovedsaklig muslimske nasjoner, og videre at de som oftest er offer er etnisk norske kvinner.

 

Dersom du skal forsøke å viderefortelle denne myten om at "nordmenn voldtar mest", er det bra om du i stedet kan forholde deg til fakta, og faktum er at vi snakker om en voldtektsepidemi hvor de fra Irak og Somalia er de som voldtar mest. Dersom du mener noe annet er du velkommen til å dokumentere dine påstander - SLIK JEG GJØR NÅ.

 

I tillegg kommer det frem en rekke interessant informasjon her:

https://www.politi.no/vedlegg/rapport/Vedlegg_774.pdf

 

Her kan man se en økning på 38.2% sexforbrytelser, fra 2 979 i 1999 til 4 118 i 2009.

Se kurven på side 13, den viser 500 rapporterte voldtekter i 1999, og så litt under 1000 i 2009, noe som indikterer at antallet voldtekter er doblet.

Tall tilgjengelig på nettet viser at antallet voldtekter var:

1997: 396. 2007: 942

Noe som igjen underbygger at vi er midt i en voldtektsbølge, og vi har sett en dobling av antall voldtekter.

 

Tilbake til Human Rights Service artikkelen jeg linket til:

-I 2000 ble 65% (av 111 rapporterte) voldtekter begått av ikke-vestlige innvandrere, i 2004 ble 50% av alle voldtekter begått av ikke vestlige innvandrere

-Afrikanere utgjør 3.7% av Oslos befolkning, men representerer 20% av voldtektene i 2004, overrepresentasjon på over 400%

-la oss se på nasjoner, Iraq utgjør 0.9% av Oslos befolkning, men står for 8% av voltektene, overrepresentasjon på 700%

-Iraq og Somalia er de største voldtektsnasjonalitene i året 2004

-i året 2000 var 80% av voldtektsofrene norske, 20% fra en etnisk minoritet, i året 2004: 66% norske, resten minoriteter, dette indikerer at etnisk norske kvinner er de som hovedsaklig blir voldtatt

 

Videre går artikkelen over til skandinavia, Danmark 2001: 68% av alle dømte voldtektsmenn var av etnisk minoritetsbakgrunn,

En undersøkelse fra Sverige, en forstad kalt Rinkeby hvor det hovedsaklig bor innvandrere: 17% av 9nde klassinger hadde tvunget noen til sex i løpet av det siste året.

Statistikk fra Svea hovedrett: 85% av dømte voldtektsmenn fra årene 2002 til 2005 var av ikke-svensk etnisitet, eller hadde foreldre som var ikke-svenske.

 

Videre fremgår det at ikke-svenske etnisiteter er 100% overrepresentert i all kriminalitet, men i alvorlig kriminalitet som voldtekt, ran og mord varierer det fra 300 til 400%.

Så sjansen for at de begår kriminalitet er dobbel, mens sjansen for at de dreper, raner eller voldtar er 3 til 4 ganger så stor.

 

Bare for å oppsummere:

Muslimer voldtar mye mer enn nordmenn, de voldtar mye mer i Sverige og Danmark også, dette er beviselig slik, de voldtar over en lav sko, statistikken beviser at dette er tilfelle, og dersom noen vil argumentere er de nødt til å dokumentere - slik jeg har gjort.

 

Ingen tør å snakke om dette lengere fordi de er redde for å bli stemplet som rasister, men det er nå engang sånn at Oslo er fanget i krysshårene, etnisk norske kvinner er de som blir voldtatt - og gjerningsmennene er hovedsaklig muslimer.

Politiet har sluttet med å offentliggjøre statistikkene nå, fordi politiske føringer ikke går overens med tallene - ingen skal vite at muslimene voldtar hele Oslo.

 

Likeledes skal ingen vite at tungt rasistiske muslimer jager nordmenn vekk fra Groruddalen, og begår overgrep mot norske barn på skolene der.

Ingen skal vite det, ingen skal snakke om det, det dysses ned, det hysjes ned over en lav sko.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er dokumenterbart at i 1958 brukte "ingen" hijab.

Dette blir for dumt.

 

Uansett, både EU domstolen og regjeringa har definert hijad innenfor religionområdet og er således beskyttet av lovverket om religionsfrihet. Sånn er det.

 

Det spiller ingen rolle hva EU og andre definerer. De går bare rundt grøten, redde for å støte noen. Poenget er at det er dokumentert at det har skjedd en lite hyggelig utvikling i midtøsten de siste årene (godt hjulpet av vestens innblanding, det må sies....).

 

 

Bildeserien fra Kairo er et godt eksempel i så måte.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke

 

Hva du gidder og ikke gidder er ikke relevant for denne diskusjonen.

Tallene er korrekte, og er etterprøvbare.

Publiserte av politi.no, publiserte i dagbladet.no vg.no og diverse andre steder.

 

Jeg gjentar: Dersom du vil diskutere, får du værsågod dokumentere dine påstander - SLIK JEG HAR GJORT.

Lenke til kommentar

Jeg gjentar: Dersom du vil diskutere, får du værsågod dokumentere dine påstander - SLIK JEG HAR GJORT.

Neida, jeg godtar tallene dine

 

Men jeg lurte på hva du skal gjøre med det? Vi putter folk i fengsel og utviser, what next?

Trodde det var åpenbart.. vi slipper dem ikke inn i første omgang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg gjentar: Dersom du vil diskutere, får du værsågod dokumentere dine påstander - SLIK JEG HAR GJORT.

Neida, jeg godtar tallene dine

 

Men jeg lurte på hva du skal gjøre med det? Vi putter folk i fengsel og utviser, what next?

Trodde det var åpenbart.. vi slipper dem ikke inn i første omgang.

 

høres fornuftig ut! :w00t:

Lenke til kommentar

Ja, kjære step_up, hvor er de etnisk norske kvinnene trygge? De kan jo ikke gå ut om kveldene i alle fall! Fem etnisk norske kvinner ble voldtatt av utlendinger denne helgen alene, det er ingensteder de kan rømme til - de bor jo i denne byen, fanget i et voldtektshelvete.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eg bryr meg null om hva som skjer med kriminelle etter at de er ute av Norge. Man kan jo alltids sende de til andre land enn de kom fra, tvangsflytting, og hvem blir med på å betale Russland for å ta imot en bestemt sum av Norske kriminelle hvert år? Ville bedret forholdet oss imellom og fjernet de kriminelle :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...