Gå til innhold

Muslimdyrkerne - kjører de landet rett i dass?


Anbefalte innlegg

De som ikke kan kastes ut pga usikre forhold kan alltids fengsles...

Dette vil heller ikke bli akseptert av EU-eliten. Det er ikke lov å gi folk forskjellig dom etter mulighetene til å kaste dem ut. Det som vil skje er at de får en kort dom (fordi lange fengselstraffer er inhumant) så får de oppholdstillatelse. Hvis vi endelig får kastet dem ut, så drar de tilbake igjen til Europa og lever ulovelig istedenfor. I dag er det ikke mulig å søke på nytt, fordi det har blitt satt opp en database for fingeravtrykk i 2003. Majoriteten av avslagene er folk som har søkt før.

 

Jeg er for å kaste ut innvandrere som utfører alvorlig kriminalitet. Men skal det skje, så må Norge begynne å gi blaffen i hvor flaut det er å dra til møte i Brussel og stå opp for det vi mener er korrekt. Ønsker vi å kaste ut kriminelle innvandere, så gjør vi det. Jeg gir absolutt blaffen i om de risikerer å dø eller ikke. Det er så mange andre mennesker jeg vil heller hjepe enn en kriminell innvandrer som spytter på norske verdier.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har lov til å internere i påvente av utkastelse...

Interning kan bare brukes over kort tidsrom og om det er risiko for den norske befolkningen.

 

Altså, drøm videre. I dag regnes det rettslig som inhumant å ikke ta imot kriminelle asylsøkere som risikerer å bli drept i hjemlandet.

Lenke til kommentar

Nå er det vel sånn at man høgst sansynelig vil finne terrorister i den gruppen som ikke kan redgjøreforseg, hvis man først finner dem. Jeg stemmer derfor ikke for å plasere denne gruppen på en oljeplatform:P

 

Liker sveits sin plan, men den er kanskje litt streng. Hvor lenge gjelder dette? vil en pansjonert arbeidsinvandrer risikere å bli deportert etter 30 år i landet for å naske på butikken? (litt satt på spissen)

Lenke til kommentar

Nå er det vel sånn at man høgst sansynelig vil finne terrorister i den gruppen som ikke kan redgjøreforseg, hvis man først finner dem. Jeg stemmer derfor ikke for å plasere denne gruppen på en oljeplatform:P

 

Liker sveits sin plan, men den er kanskje litt streng. Hvor lenge gjelder dette? vil en pansjonert arbeidsinvandrer risikere å bli deportert etter 30 år i landet for å naske på butikken? (litt satt på spissen)

Tipper det er få som har hatt arbeidstillatelse i Norge for 30 år.

 

For det andre inkluderer loven bare alvorlig kriminalitet, altså voldtekt, mord og lignende. Det er egentlig en selvfølge, men det ga Sveits store problemer med euroeliten. Norge kan gjøre det samme, men da må nordmenn slutte å godta argumentet "ja, men det er imot internasjonale konvensjoner".

Lenke til kommentar

Jeg kom nettopp over denne artiklen.

Først kommer denne utaslsen om hvorfor vi må øke oppmerksomheten på problemet:

Det er jo mannen som voldtar, så hvorfor skal vi hele tiden ha fokus på at kvinner skal endre atferd. Dette er et enormt samfunnsproblem som vi som samfunn må begynne å ha fokus på, sier hun, og påpeker samtidig at politiet ikke kan løse dette alene.

 

- Ethvert individ har krav på å gå i fred uansett på døgnet og hvor vedkommende går. Men det er i et ideelt samfunn, og dit tror jeg ikke vi kommer. Da må vi fokusere på sårbarhetsfaktorer og ha et større fokus på menn, fordi det er menn som voldtar, sier Rohde.

 

Så spør journalisten, og svar:

 

- Du sier at vi må snakke om menn generelt som voldtar, men tallene viser jo at det omtrent bare er ikke-vestlige menn som står bak overfallsvoldtektene?

 

- Men vi ønsker ikke bare å snakke om disse ikke-vestlige som overfallsvoldtar. Vi ønsker også å snakke om hvordan vi skal få ektemannen som voldtar kona til å se seg selv i speilet og erkjenne at han er en voldtektsforbryter, sier hun.

 

Faller ikke oppmerksomhets etterlysningen på dette utspillet? Ektemannen overfaller ingen på gata, eller hindrer noens rett i å gå i fred?

Lenke til kommentar

Faller ikke oppmerksomhets etterlysningen på dette utspillet? Ektemannen overfaller ingen på gata, eller hindrer noens rett i å gå i fred?

Strengt tatt jo, sin kone...

Du skjønte hva jeg mener right? du spiller dum nå? leste du hele artiklen? Ektemannen voldtar ikke kona si når hun i fred og ro går på kveldstur. Eller går alene hjem fra pub. Disse overgrepene skjer innenfor husets fire vegger.

Lenke til kommentar

Du kan strengt tatt fortsette å ha en god tone...

 

Nei, jeg spiller ikke dum, men jeg synes du nedvurderer verdien av livet til kona når du sier at mannen ikke hindrer henne i å leve livet sitt i fred.

 

Det virket som en tullepost, men jeg skjønner nå at du ikke har lest hva som har stått i posten min.

 

"ethvert individ har krav på å gå i fred uansett på døgnet og hvor vedkommende går"

"eller hindrer noens rett i å gå i fred"

 

Jeg klarer ikke å lese dette til at jeg har sagt at kona ikke får leve ifred. Jeg har sagt noe om det å bevege seg uten for hjemmet sitt. Også har jeg svart deg med noe som handlet om hva som skjer innen for hjemmet.

Lenke til kommentar

Vil bare sitere en liten sak:

 

Siden 1990 har over 100 nordmenn blitt drept av innvandrere.

Det er flere falne enn kompani Linge hadde under siste verdenskrig.

Politiet hevder de har kontroll.

Til sammenlikning har nordmann drept ÉN innvandrer siden 1945!

Holmlia 27. januar 2001...

Benjamin Hermansen ble stukket til døde.

Seks dager senere går 40.000 i tog mot rasisme.

Gjerningsmennene dømmes til fengsel i 15 og 16 år

Natt til 1. november 1998 blir Rune Berg lett offer for en gjeng av fremmed opprinnelse.

Hovedmannen var tilbake i Oslo-gatene før det var gått tre år.

Ingen gikk i tog mot rasisme...

Og Rune er ikke alene...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Man gikk i demonstrasjonstog fordi Hermansen-drapet var rasistisk motivert. Ikke-vestliges drap på nordmenn er ikke nødvendigvis rasisme. Det skal da være mulig å lage et like stort fakkeltog dersom Hermansen-drapet blir "gjentatt", med hudfargene snudd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...