Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Det er en fellende dom etter lang rettsbehandling på at David Irving er en juksemaker, så du må gjerne bruke ham som kilde.

 

Og ja, kan du ikke være litt original og komme med noen egne argumenter og da, så vi har noe å ta tak i, før man bruker over en time på nok en video?

Hva er sentralt med det Irving sier? Hva synes du er hans sterkeste argument? Gjør en liten innsats, utenom å linke en video.

 

Ja, du vet det at Mark Weber, lederen av IHR har innrømmet at Jødene ble forsøkt utryddet og erklært revisjonismen som bortkastet?

Endret av Bidalaka
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har benekterene funnet etterkommerene til de 3 000 000 (2 850 000-2 900 000) polske jødene som forsvant under den tyske okkupasjonen av polen og som hadde 100 ganger større sjanse for å bli truffet av vådeskudd og dø i konsentrasjonsleirer som polakkene for øvrig og som hadde høyere overlevelsrate på østfronten sammen med russiske soldater i den sibirske vinteren enn i tysk fangenskap??

 

Jeg har ventet på et ordentlig svar i over ett år nå!

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en fellende dom etter lang rettsbehandling på at David Irving er en juksemaker, så du må gjerne bruke ham som kilde.

 

 

Og hvem kontrollerte den retten ?

Jeg er ganske sikker på at du vet det, for jødene kontrollere stor sett det meste, ikke minst gjennom sin oppdiktede historie om "holocaust" Noen lar seg selvfølgelig også kontrollere av jødenes falske påstand om at de er "guds utvalgte folk"

Men generelt så kan man si om jødene at de er kriminelle, svindlere og løgnere, det samme kan man generelt si om dem som støtter jødene,og forsvarer jødenes løgner og ugjerninger.

Så er det selvfølgelig noen unntak fra denne regelen i begge disse gruppene jeg har nevnt, men de må man ta som de kommer og evt. forholde seg til på individuelt nivå.

Lenke til kommentar

Jeg blir ganske enkelt rasende når jeg ser og hører disse jødetilbederne som forsvarer alle jødenes løgner og ugjerninger helt automatisk, og åpenbart mot bedre vitende.

Denne diskusjonen har utartet seg til et sted hvor mobben, de politisk korrekte jødetilbedere og kverulanter, driver på med sine desperate forsøk pa å forsvare jødenes løgner mot bedre vitende,

For de vet bedre, men foretrekker å fortsette å tro på det de har lært på skolen osv. fordi det er det mest "behagelige" og derfor er de redd for å tenke selv, de er redd for all informasjon som viser at holocaust aldri skjedde, derfor griper de takknemlig fast i alle ting de kan bruke for å kverulere rundt dette, og om det fins en liten ting av disse selvkomponerte spørsmålene som motparten ikke kan svare på, selv om se er irrelevant for tema, så triumferer disse jødetilbederne som om de med dette har "bevist" at holocaust skjedde.

Ja jøder ble drept i andre verdenskrig, men også mer enn 60 millioner andre mennesker ble drept, og et stort antall av disse var sivile.

Mange døde også i konsentrasjonsleire, også jøder. Men det er "holocaust" den påståtte gassing av jøder i gasskamre som aldri skjedde.

Hvorfor er det ingen av disse jødetilbederne som reagerer på hvorfor ikke noen av disse andre folkegruppene klager på samme måte som jødene ?

Og hvorfor reagerer de ikke på at jødene fokuserer kun på seg selv og sin egen gruppe, og ikke nevner disse andre som også ble drept uten at de føler seg tvunget til det ?

Så har vi jo de folkemordene som jødene har utført og utfører, både før og etter krigen som de heller ikke nevner fordi de mener de har rett til å drepe andre som står i veien for dem fordi de er "guds utvalgte folk", men det er en annen historie.

 

De som forsvarer jødene må være klar over at de er med på å legitimere alle jødenes ugjerninger og svindel mot andre mennesker, dermed er de som medskyldige fordi de er med å danne grunnlaget for at jødene kan fortsette med sin kriminalitet mot menneskeheten. For det er jødenes støttespillere på de forskjellige nivåer som gjør dette mulig.

Om de ikke hadde støttespillere på forskjellige nivåer, så ville de forlengst blitt stilt til ansvar for det de har gjort.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Om de ikke hadde støttespillere på forskjellige nivåer, så ville de forlengst blitt stilt til ansvar for det de har gjort.

 

Hvem mener du skulle stilt de til ansvar?

Lenke til kommentar

Om de ikke hadde støttespillere på forskjellige nivåer, så ville de forlengst blitt stilt til ansvar for det de har gjort.

 

Hvem mener du skulle stilt de til ansvar?

 

Du leste nok det jeg skrev kun med det for oyet å finne noe du kunne bruke for å angripe meg, fordi jeg skrev at om de ikke hadde støttespillere så ville de blitt stilt til ansvar.

Dette er vel ikke så vanskelig å forstå, men jeg kan jo forenkle det litt.

 

Om en morder kjøper(bestikker) dommeren, politi og rettsvesen, så slipper han unna med det han har gjort.

Om den samme morderen ikke har mulighet for å kjøpe dommeren, politi og rettsvesen,så slipper han ikke unna men blir dømt for det han har gjort.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Om de ikke hadde støttespillere på forskjellige nivåer, så ville de forlengst blitt stilt til ansvar for det de har gjort.

 

Hvem mener du skulle stilt de til ansvar?

 

Du leste nok det jeg skrev kun med det for oyet å finne noe du kunne bruke for å angripe meg, fordi jeg skrev at om de ikke hadde støttespillere så ville de blitt stilt til ansvar.

Dette er vel ikke så vanskelig å forstå, men jeg kan jo forenkle det litt.

 

Om en morder kjøper(bestikker) dommeren, politi og rettsvesen, så slipper han unna med det han har gjort.

Om den samme morderen ikke har mulighet for å kjøpe dommeren, politi og rettsvesen,så slipper han ikke unna men blir dømt for det han har gjort.

 

Ok, jeg skjønner prinsippet - det jeg spør om er hvem som skal være en "troverdig dommer" i saken - og da fjerner jeg alle de som har støttet den offisielle versjonen først. Hvem står igjen da?

 

Og antagelsen din om at jeg leter etter hull i argumentasjonen din, stemmer ikke.

Lenke til kommentar

Om de ikke hadde støttespillere på forskjellige nivåer, så ville de forlengst blitt stilt til ansvar for det de har gjort.

 

Hvem mener du skulle stilt de til ansvar?

 

Du leste nok det jeg skrev kun med det for oyet å finne noe du kunne bruke for å angripe meg, fordi jeg skrev at om de ikke hadde støttespillere så ville de blitt stilt til ansvar.

Dette er vel ikke så vanskelig å forstå, men jeg kan jo forenkle det litt.

 

Om en morder kjøper(bestikker) dommeren, politi og rettsvesen, så slipper han unna med det han har gjort.

Om den samme morderen ikke har mulighet for å kjøpe dommeren, politi og rettsvesen,så slipper han ikke unna men blir dømt for det han har gjort.

 

Ok, jeg skjønner prinsippet - det jeg spør om er hvem som skal være en "troverdig dommer" i saken - og da fjerner jeg alle de som har støttet den offisielle versjonen først. Hvem står igjen da?

 

Og antagelsen din om at jeg leter etter hull i argumentasjonen din, stemmer ikke.

 

Poenget her er at dette er noe som burde skjedd for lenge siden, for det mangler ikke på undersøkelser som viser at dette skalte "holocaust" aldri har skjedd, og jødenes påstander om holocaust og hva tyskerne gjorde, strider jo også mot naturlovene og mot all sunn logikk.

Men i stedet så valgte altså de fleste å tro på jødenes påstander fordi jødene også har sterke støttespillere på alle nivåer som har vært med å støtte dem, bla ved å hjelpe dem å spre løgnen om "holocaust"

Vi har mange slike støttespillere i Norge også, som jødene bruker for å spre sine løgner.

 

Så dette er noe som burde ha skjedd for lenge siden om folk hadde vært interessert i sannheten og i fakta, for mange undersøkelser har vist at dette holocaustet aldri har skjedd, ingen undersøkelser har noensinne vist at det har skjedd, det er kun jødenes påstander og deres støttespilleres forfalskning av "beviser" som har ført til at folk flest i dag tror på historien om "holocaust"

 

Alt som er skjult vil imidlertid komme frem i lyset, og også jødenes løgner vil bli avslørt, og jødene og deres støttespillere vil bli stilt til ansvar.

 

Når du fjerner alle som støtter den offisielle historien, så sitter du igjen med dem som har drevet sin egen etterforskning, og baserer seg på de undersøkelser som jeg nevnte over, og ikke på blindt tro på jødene og deres "hellige holocaust"

 

Når det gjelder dette spørsmålet om jødene osv,så er det også en åndelig kamp som har pågått i flere hundre år.

Jødene tilber Lucifer, som er et annet navn for satan. Satan er deres "gud" og mentor, og satan hjelper også til med å få folk til å tro på jødenes løgner.

Men denne verden går nå raskt mot slutten, og da er det slutt både for satan, for jødene og for jødenes støttespillere.

De vil bli stilt til ansvar for det de har gjort uansett.

Ingen slipper unna, men det er ennå litt tid igjen til å forandre mening for dem som til nå har støttet jødene.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Men denne verden går nå raskt mot slutten, og da er det slutt både for satan, for jødene og for jødenes støttespillere.

De vil bli stilt til ansvar for det de har gjort uansett.

Ingen slipper unna, men det er ennå litt tid igjen til å forandre mening for dem som til nå har støttet jødene.

 

Ser du for deg en gudommelig inngripen, eller en menneskelig en?

Lenke til kommentar

Om de ikke hadde støttespillere på forskjellige nivåer, så ville de forlengst blitt stilt til ansvar for det de har gjort.

 

Hvem mener du skulle stilt de til ansvar?

 

Du leste nok det jeg skrev kun med det for oyet å finne noe du kunne bruke for å angripe meg, fordi jeg skrev at om de ikke hadde støttespillere så ville de blitt stilt til ansvar.

Dette er vel ikke så vanskelig å forstå, men jeg kan jo forenkle det litt.

 

Om en morder kjøper(bestikker) dommeren, politi og rettsvesen, så slipper han unna med det han har gjort.

Om den samme morderen ikke har mulighet for å kjøpe dommeren, politi og rettsvesen,så slipper han ikke unna men blir dømt for det han har gjort.

 

Ok, jeg skjønner prinsippet - det jeg spør om er hvem som skal være en "troverdig dommer" i saken - og da fjerner jeg alle de som har støttet den offisielle versjonen først. Hvem står igjen da?

 

Og antagelsen din om at jeg leter etter hull i argumentasjonen din, stemmer ikke.

 

Poenget her er at dette er noe som burde skjedd for lenge siden, for det mangler ikke på undersøkelser som viser at dette skalte "holocaust" aldri har skjedd, og jødenes påstander om holocaust og hva tyskerne gjorde, strider jo også mot naturlovene og mot all sunn logikk.

Men i stedet så valgte altså de fleste å tro på jødenes påstander fordi jødene også har sterke støttespillere på alle nivåer som har vært med å støtte dem, bla ved å hjelpe dem å spre løgnen om "holocaust"

Vi har mange slike støttespillere i Norge også, som jødene bruker for å spre sine løgner.

 

Så dette er noe som burde ha skjedd for lenge siden om folk hadde vært interessert i sannheten og i fakta, for mange undersøkelser har vist at dette holocaustet aldri har skjedd, ingen undersøkelser har noensinne vist at det har skjedd, det er kun jødenes påstander og deres støttespilleres forfalskning av "beviser" som har ført til at folk flest i dag tror på historien om "holocaust"

 

Alt som er skjult vil imidlertid komme frem i lyset, og også jødenes løgner vil bli avslørt, og jødene og deres støttespillere vil bli stilt til ansvar.

 

Når du fjerner alle som støtter den offisielle historien, så sitter du igjen med dem som har drevet sin egen etterforskning, og baserer seg på de undersøkelser som jeg nevnte over, og ikke på blindt tro på jødene og deres "hellige holocaust"

 

Når det gjelder dette spørsmålet om jødene osv,så er det også en åndelig kamp som har pågått i flere hundre år.

Jødene tilber Lucifer, som er et annet navn for satan. Satan er deres "gud" og mentor, og satan hjelper også til med å få folk til å tro på jødenes løgner.

Men denne verden går nå raskt mot slutten, og da er det slutt både for satan, for jødene og for jødenes støttespillere.

De vil bli stilt til ansvar for det de har gjort uansett.

Ingen slipper unna, men det er ennå litt tid igjen til å forandre mening for dem som til nå har støttet jødene.

 

Oi da!

 

Her var det mange påstander tatt ut fra det blå! Regner med du har fått denne informasjonen fra et sted.. Kanskje en youtube video eller annen veldig god kilde, eller er det noe du bare vet, eller "ser". Som vi vanlig dødelige ikke er smarte nok til å oppfatte.

Lenke til kommentar

Men denne verden går nå raskt mot slutten, og da er det slutt både for satan, for jødene og for jødenes støttespillere.

De vil bli stilt til ansvar for det de har gjort uansett.

Ingen slipper unna, men det er ennå litt tid igjen til å forandre mening for dem som til nå har støttet jødene.

Jeg tror jeg har spurt deg før om dette, Baltazar: Hvis ingen (av oss) slipper unna allikevel, hvorfor skal vi forandre mening?

 

Og nok en gang: Hva er det som er anderledes nå enn for 100 eller 1000 år siden som gjør at det er akkurat nå det går mot slutten? Hva er signalet på at endetiden nærmer seg, og vi bør pakke våre teologiske nødrasjoner og trekke opp på fjelltoppene?

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...