Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

akasha: Så du tror at folk som har opplevd disse leierene, som faktisk levde under krigen og ble satt i disse utryddelsesleirene tar feil? For og si det mildt så stoler jeg tusen ganger mer på en som har opplevd dette, enn fanatikere som for all del lever i en boble uten virkelighetsoppfatning.

 

For for de som ble satt i en jævla konsentrasjonsleir og tvunget til å slave og nesten døde av det har jo ingen grunn til å "følge strømmen" når "alle" sier at det var folk som ble gasset på andre siden av leiren...

 

De formelig sloss om å ha den beste historien fra den grusomme tiden...

 

Dere kan tro hva dere vil... For meg er hele gass opplegget krigs propaganda som har blitt en akseptert sannhet så stor at den ikke kan tas tilbake fordi konsekvensene blir så store...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Dere kan tro hva dere vil... For meg er hele gass opplegget krigs propaganda som har blitt en akseptert sannhet så stor at den ikke kan tas tilbake fordi konsekvensene blir så store...

 

Hvilke konsekvenser ser du for deg?

Lenke til kommentar

Israel har ikke vært offeret siden 1945, og alt de har gjort siden har visket ut enhver fordel de fikk fra offeret Tyskland tok fra de under krigen.

 

Hvis det er personer som mener at Israel kan gjøre hva de vil på grunn av Holocaust, så er det feil, men ikke av den grunnen dere tror.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og en ting til som har irritert meg: Dere mener at Holocaust var et ord som ble oppfunnet av jødene. Det er TOTALT feil. Jødene kaller Holocaust for Shoah. Holocaust ble brukt for massakre i LANG tid som et vanlig substantiv. Se på den holocausten der borte - den er enda verre enn den holocausten for noen år siden på andre siden av verden.

Holocaust ble først på 50/60-tallet ensbetydende med akkurat denne hendelsen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Farvel Israel, Farvel offermentalitet.

 

De som er ofre for "offermentalitet" bruker sjeldent, eller aldri å bevege seg ut av den rollen (fordi da blir den ødelagt) - så logisk sett stemmer ikke påstanden din. Ett typisk vedvarende "offer" er gjerne en sykelig fastlåst følelsestyrt karakter. Ikke ulik Carl I Hagen, som utviklet egen "offerrolle" som politisk brekkstang, den vesle sutreungen som han er ... ;)

 

Israel viser ved at de ikke sutrer, men handler - at de slett ikke er i den mentaliteten.

Lenke til kommentar

Jeg skal hjelpe deg siden det tydeligvis er et slikt stort problem for deg.

 

 

 

 

Det er noen problemer med dette "gasskammeret"

 

Det du glemmer TF er å fortelle hva som egentlig er problemene med de punktene du nevner.

 

Det første er den klare linjen man ser på golvet rett foran alteret som helt klart er restene etter en vegg.

 

Og hva er egentlig problemet med det? En vegg betyr? Det er allment kjent at man satte inn en vegg og delte gasskammeret i to.

 

 

Det andre problemet er tredøren man ser i bakgrunnen, man må huske på at det i følge myten var såpass tettpakket her at folk sto oppreist når man skulle tømme "gasskammeret".

 

Og tredøren betyr hva? Du vet at hele Krema I ble sprengt av SS (Hvorfor det forresten, det har /aldri/ noen benektere gitt et godt svar på.)

Døren er ikke original, det er ikke den som var i bruk under krigen.

 

 

Det tredje er den umiddelbare nærheten til krematoriet, er det smart å drive på å gasse masse mennesker ved siden av et krematorie?

 

Og hva er problemet med dette? Det er gjentatt til det kjedsommelige hva slags konsentrasjon HCN som behøves for at det blir farlig rent eksplosivt, og det er langt, langt over det som behøves for å ta livet av mennesker.

 

Så jeg spør igjen, hva er problemet med nærheten til ovenene? Fortell, er du snill.

 

 

Hva slags prosess har man benyttet for å drepe/gasse folkene i dette "gasskammeret". Det kan neppe ha vært særlig effektivt, noe som ikke taler i mytens favør mtp at dette var et "industrielt massemord". Greide virkelig ikke tyskerne å komme på bedre løsninger enn dette?

 

Og her kommer ignoransen inn. Kan dere være så snille og lese noe annet enn tl:dr fra Stormfront.org? Åpne en bok?

 

En gang til: Krema I var i bruk som gasskammer kun i et kortere tidsrom. Det var ikke enorme mengder mennesker som døde der, "kun" ca 10 000.

Krema I som dere henger dere opp i til en hver tid var ikke åstedet for det virkelig industrielle massemordet, og /ingen/ påstår noe annet.

 

Så jo, de kom på bedre løsninger enn dette. Det kalles Krema II-V i Birkenau, det kalles Treblinka, det kalles Sobibor, det kalles Belzec.

 

Ser du ingen problemer med logistikken?

 

Det er flaut at folk fortsatt i 2012 tror på dette. Dere burde skamme dere.

 

Nei, jeg ser ingen problemer med logistikken. Kan ikke du fortelle da, du som kan så mye, men ikke makter å fortelle med egne ord hva som egentlig er problemene her?

 

Jeg har noe jeg ikke skjønner dog. Kan du hjelpe meg med det? Hvorfor var det behov for et 50 meter langt avkledningsrom i Krema II? Hvorfor innstallerte man varmeovner i likkjelleren i Krema III? Hvorfor fant man spor av HCN i alle Kremaene i Birkenau? Med hvilken hensikt brukte SS HCN i disse krematoriene? Og ja, ikke minst, hvorfor ble det gitt streng ordre om at Røde Kors på ingen måte kunne se eller inspisere Krematoriene da de var på besøk i Birkenau?

 

Hva var egentlig problemet med det? Du som er opptatt av problemer?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg har noe jeg ikke skjønner dog. Kan du hjelpe meg med det? Hvorfor var det behov for et 50 meter langt avkledningsrom i Krema II? Hvorfor innstallerte man varmeovner i likkjelleren i Krema III? Hvorfor fant man spor av HCN i alle Kremaene i Birkenau? Med hvilken hensikt brukte SS HCN i disse krematoriene? Og ja, ikke minst, hvorfor ble det gitt streng ordre om at Røde Kors på ingen måte kunne se eller inspisere Krematoriene da de var på besøk i Birkenau?

 

Hva var egentlig problemet med det? Du som er opptatt av problemer?

 

Ikke glem døren din, som du har hengt gasskammerteorien din på gjennom et halvt dusin innlegg minst, men som du av en eller annen mystisk grunn unnlater å nevne her :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har noe jeg ikke skjønner dog. Kan du hjelpe meg med det? Hvorfor var det behov for et 50 meter langt avkledningsrom i Krema II? Hvorfor innstallerte man varmeovner i likkjelleren i Krema III? Hvorfor fant man spor av HCN i alle Kremaene i Birkenau? Med hvilken hensikt brukte SS HCN i disse krematoriene? Og ja, ikke minst, hvorfor ble det gitt streng ordre om at Røde Kors på ingen måte kunne se eller inspisere Krematoriene da de var på besøk i Birkenau?

 

Hva var egentlig problemet med det? Du som er opptatt av problemer?

 

Ikke glem døren din, som du har hengt gasskammerteorien din på gjennom et halvt dusin innlegg minst, men som du av en eller annen mystisk grunn unnlater å nevne her :D

 

Så lenge /ingen/ av dere har noen gode svar på spørsmålene mine, så henger den godt. Du må gjerne gjøre noen forsøk. Jeg har ventet lenge. Forklar gjerne dette med dørene også, hvis du ønsker?

 

Du har jo som ditt eneste argument at en kremering i fredstid tar mer enn en time, ergo var Holocaust umulig. Fordi det har Denierbud fortalt deg på youtube. Denierbud som ikke kan åpne munnen uten å bløffe. Solid, Z0roaster, solid.

Endret av Bidalaka
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Før noen besvarer de mildt sagt idiotiske spørsmålene dine så kan du vise oss et fungerende gasskammer samt en massegrav bestående av gassede jøder.

 

Les tråden min gode mann, les tråden. Der finner du det. Noe av poenget med et slikt forum er at man slipper å gjenta seg, siden det som er skrevet er bevart for ettertiden.

 

Let, og du skal finne, som det heter.

 

Men ja, du påpekte noen problemer med Krema I, uten på noe vis fortelle hva som egentlig /er/ problemet med det du nevner. Det er mulig at du med ditt Faurisson-aktige mantra tror du kan skjule det, men sorry.

 

Du tok opp Krema I, og da forventer jeg at du forteller oss eksakt hva som er problemet med dine problemer.

 

Så kan du gjerne svare på mine idiotiske spørsmål. Du vil være unik i så fall, siden jeg fortsatt venter på svar. Alternativt kan du fortelle meg hvorfor det er idiotisk å spørre hva SS brukte HCN til i Krematoriene. Man skulle tro det var /relativt/ sentralt.

 

Du tok opp en /vegg/ i ditt innlegg, men å spørre om HCN er idiotisk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...