Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Men denne verden går nå raskt mot slutten, og da er det slutt både for satan, for jødene og for jødenes støttespillere.

De vil bli stilt til ansvar for det de har gjort uansett.

Ingen slipper unna, men det er ennå litt tid igjen til å forandre mening for dem som til nå har støttet jødene.

Jeg tror jeg har spurt deg før om dette, Baltazar: Hvis ingen (av oss) slipper unna allikevel, hvorfor skal vi forandre mening?

 

Og nok en gang: Hva er det som er anderledes nå enn for 100 eller 1000 år siden som gjør at det er akkurat nå det går mot slutten? Hva er signalet på at endetiden nærmer seg, og vi bør pakke våre teologiske nødrasjoner og trekke opp på fjelltoppene?

 

Geir :)

 

Grunnen til at du burde skifte mening er at du nå støtter en løgn, og denne løgnen har ført, og fører til urett, lidelse og død for mange mennesker. Du burde også uansett være interessert i å finne frem til sannheten.

 

I Bibelen finner du en del profetier om endetiden, og Jesus sier bla at vi må studere skriftene og lese tegnene på at tiden nærmer seg. Her menes ikke bare Bibelen, men også viktig info. om hva som virkelig skjer rundt om i verden, info som du ikke får gjennom offisiell jødekontrollert historie eller media, men nøkkelen til å forstå tegnene er at du har lest profetiene i Bibelen og forstår dem slik at du vet hva du skal se etter.

Disse tegnene var ikke der for 1000 eller 100 år siden, men de er der nå. Dvs de begynte for omtrent 100 år siden, men teknologien nå er også slik at menneskene dvs gale ledere, kan ødelegge planeten og utrydde alt liv, og om de kan, så vil de også gjøre det om de får mulighet.

Mao vi er på slutten av endetiden, slutten på den tiden menneskene har fått tildelt for å styre seg selv under påvirkning av satan.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og denne løgnen har du aldri klart å overbevise NOEN andre mennesker om :)

Merkelig at det skal være så åpenbart, da...

 

Ingenting av dette jeg skrev er løgn, løgnen er det du som står for ved å spre jødenes løgn om det såkalte "holocaust"

Jeg vet ikke hvor mange jeg har "overbevist" Men det er heller ikke min hensikt å prøve å overbevise noen. Jeg bare opplyser hva som er sannheten samt legger fram noe informasjon,,så får hver enkelt lete fram mer informasjon om dette selv.

Hva jeg sier er det vel ikke mange er som tror på uansett, men jeg har nå advart, samt lagt fram noe info. i forskjellige tråder her, og så får dere tro hva dere vil. Jeg har gjort mitt, og jeg kan ikke hjelpe dere mer.

Lenke til kommentar

Jeg liker konspi-huer! De er underholdene, men en holden overbevisning på at de vet og har sett noe vi andre ikke har sett. Angriper blindt motstridende beviser som løgner skapt av en mektig organisasjon (ofte frimurere, sion, eller aller oftest jødene).

 

Det er spesielt morsom da deres "beviser" i stor grad retter seg mot youtube videoer fult med sprøyt av en mer eller mindre små gal person, eller hjemmeside som en har rotet sammen hvor han forteller historien og peker på mangler han mener å ha funnet som beviser en slags overmakts ingrepen på eventen..

La oss nevne nevne 11sep og uttallige "beviser" på at det ikke var fly som eksploderte i bygningen!

 

Da det kommer til beviser på holocaust er det jo alltid interessant at vitnebeskrivelser, gjennverende gasskamre, tegniner på gasskamre, massegraver etc,etc alltid har en eller annen søk bortforklaring, som gjerne er endel av det store "plottet" som bare beviser sammensvergelsen.

 

Men det er jo mye rart man kan tro på...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg liker konspi-huer! De er underholdene, men en holden overbevisning på at de vet og har sett noe vi andre ikke har sett. Angriper blindt motstridende beviser som løgner skapt av en mektig organisasjon (ofte frimurere, sion, eller aller oftest jødene).

 

Det er spesielt morsom da deres "beviser" i stor grad retter seg mot youtube videoer fult med sprøyt av en mer eller mindre små gal person, eller hjemmeside som en har rotet sammen hvor han forteller historien og peker på mangler han mener å ha funnet som beviser en slags overmakts ingrepen på eventen..

La oss nevne nevne 11sep og uttallige "beviser" på at det ikke var fly som eksploderte i bygningen!

 

Da det kommer til beviser på holocaust er det jo alltid interessant at vitnebeskrivelser, gjennverende gasskamre, tegniner på gasskamre, massegraver etc,etc alltid har en eller annen søk bortforklaring, som gjerne er endel av det store "plottet" som bare beviser sammensvergelsen.

 

Men det er jo mye rart man kan tro på...

Hvilke massegraver? Hvilke gasskamre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...