Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han har mest sannsynlig ikke besøkt noen av dem, han godter seg på gutterommet hjemme hos mamma mens han spiser konspirasjons-teorier som om de var chips!

Gasskammer?

 

Se forrige side eller ta et kjapt google søk, leksikon er også et godt verktøy. ELLER så får du billige turer til Polen og Tyskland, så kan du se leirene selv :)

Lenke til kommentar

Ja, greier du frembringe noen fotografier av disse gasskamrene hvor 12 milliarder sigøynere, frimurere og homser døde?

 

Han har mest sannsynlig ikke besøkt noen av dem, han godter seg på gutterommet hjemme hos mamma mens han spiser konspirasjons-teorier som om de var chips!

Gasskammer?

 

Se forrige side eller ta et kjapt google søk, leksikon er også et godt verktøy. ELLER så får du billige turer til Polen og Tyskland, så kan du se leirene selv :)

Så det er for masse forlangt at du legger frem det her?

Lenke til kommentar

Jeg skal hjelpe deg siden det tydeligvis er et slikt stort problem for deg.

 

Her er første treff i google images når man søker på gas chamber.

 

Krema1gaschamber.jpg

 

Det er noen problemer med dette "gasskammeret"

 

Det første er den klare linjen man ser på golvet rett foran alteret som helt klart er restene etter en vegg.

 

Det andre problemet er tredøren man ser i bakgrunnen, man må huske på at det i følge myten var såpass tettpakket her at folk sto oppreist når man skulle tømme "gasskammeret".

 

Det tredje er den umiddelbare nærheten til krematoriet, er det smart å drive på å gasse masse mennesker ved siden av et krematorie? Hva slags prosess har man benyttet for å drepe/gasse folkene i dette "gasskammeret". Det kan neppe ha vært særlig effektivt, noe som ikke taler i mytens favør mtp at dette var et "industrielt massemord". Greide virkelig ikke tyskerne å komme på bedre løsninger enn dette?

 

Ser du ingen problemer med logistikken?

 

Det er flaut at folk fortsatt i 2012 tror på dette. Dere burde skamme dere.

Lenke til kommentar

Jeg har sett gasskamrene med mine egne øyne. Hvor mange leire har du besøkt? Jeg har besøkt tre. Vel, fire med både Auschwitz og Birkenau.

 

Du har besøkt noe du ble fortalt var et gass kammer og du hadde sannsynligvis ikke noe grunnlag der og da til å stille spørsmålstegn ved noe av det de fortalte deg...

Lenke til kommentar

De har bygget opp forventningene på forhånd og så blir de forsterket når de får se noen bygg, hår, sko og gamle zyklon-b bokser.

 

Det blir som f.eks jeg har blitt fortalt at noen ble drept i skauen her ved en gammel hytte og så blir jeg tatt med opp i skogen og jammen sant der var det en hytte.. det betyr da at det må ha forekommet drap der(!).

 

Jeg er selvsagt ikke så mentalt forkrøplet, men de som kjøper myten om "industrielt massemord" er det.

 

Videre kan man forsterke myten ved å hevde at en jordhaug skal inneholde lik, men å forstyrre jordhaugen er det samme som å bryte de religiøse reglene til de som skal ha blitt drept der.

 

Komplett pølsevev selvsagt.

Endret av Thunderfuck
Lenke til kommentar

Se på siden fra tyske wikipedia, så går du ned til der det står: "Sonderfall-Dachau", og ser på de bildene derfra. Flere andre gode bilder derfra også som klart viser gasskamrene.

 

akasha: Så du tror at folk som har opplevd disse leierene, som faktisk levde under krigen og ble satt i disse utryddelsesleirene tar feil? For og si det mildt så stoler jeg tusen ganger mer på en som har opplevd dette, enn fanatikere som for all del lever i en boble uten virkelighetsoppfatning.

Lenke til kommentar

Særlig når alle argumentene deres har blitt motbevist om og om igjen.

De såkalte overlevernes argumenter ja? Ja, det har blitt gjort om og om igjen, men de har dessverre ingen skam og fortsetter helt til krampa tar dem.

 

Hvorofor fortsetter de? Fordi at det er profitabelt og at det finnes enkelte idioter man kan narre i en evighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...