Gå til innhold

Totalforbud mot å diskutere Holocaust?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da hadde vel tråden vært utrolig kort :|

 

Mhnja

 

Jeg tenker mest på de som ikke har noe innhold utover dette. F.eks post 427 vs 430, 431 vs 433 og 435 vs 436.

 

Fjerning av de seks ville gjort godt. Og halvparten av dem er altså mine.

Endret av Bidalaka
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har merket meg at jeg har fått flere innlegg slettet i den akutelle tråden uten å ha fått noen forklaring på hvorfor de ble slettet eller hva som var "feil" med innleggene.

 

Dette synes jeg er helt patetisk og så langt bak må som det går an å få det. Vedkommende som slettet dette, men som samtidig lot følgende stå burde skamme seg.

 

Jeg synes det er helt for jævlig med den respektløse måten du og Belzebob omtaler og omgås disse bildene på. Uansett hva disse menneskene led av og døde under så viser bildene menneskelige tragedier og skjebner hinsides vår fatteevne. Måten du og Belzebob harselerer med disse bildene på er så avskyelig at jeg mister enhver respekt for dere som menneske. Hvor lavt er det mulig å synke? Hvor lite respekt for menneskeliv er det mulig å ha, bare for å harselere i en nettdebatt? Slike mennesker som dere ser jeg kraftig ned på, og jeg har ingen problemer med å innrømme det heller. Hvor avstumpet kan man bli.

 

Det er nå hevet over en hver tvil at moderator har en veldig pro-offisiell linje og drar reglene ut av ræva når det kommer til sletting av innlegg.

 

Patetisk.

 

Diskusjon.no: Dere burde revurdere deres moderatorer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Feigt opplegg. Moderator får da i det minste si i fra hvorfor han/hun fjerner innlegg. Utrolig totalitær stil: innlegg forsvinner fra Holocaust-tråden på samme vis som millioner av mennesker forsvant i Sovjet. Stille og diskret og aldri en sjel som protesterer mot opplegget. Annet enn Eventyrgutten og jeg da. Men vi blir nok snart sendt i den elektroniske gulagen vi også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å sammenligne moderering av innlegg med drap av millioner av menneskeliv er mer enn bare tragisk. Dere er ikke i nærheten av å verken kunne debattere eller forstå reglene her, men bruker heller masse tid på å leke martyrer og sammenligne dere med forfulgte mennesker. Det eneste dere oppnår med slike oppførsel er å sette dere selv i et enda dårligere lys enn hva dere allerede er.

 

Og, ja, moderator må gjerne slette mitt innlegg som var sitert ovenfor her da det jo faktisk er litt off-topic. Men jeg er glad jeg har skrevet det, og står for hvert ord.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Sakte men sikkert begynner det å gå opp for bermen at de har blitt løyet til.

 

All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.

 

Vi er i andre fase akkurat nå, senere når folk flest er villige til å innrømme at alt er piss så vil de selvsagt ikke våge å fortelle at de en gang var blant idiotene som trodde på myten.

 

"Å nei da du, bestefar skjønte hele tiden at det var tull"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har merket meg at jeg har fått flere innlegg slettet i den akutelle tråden uten å ha fått noen forklaring på hvorfor de ble slettet eller hva som var "feil" med innleggene.

 

 

Jeg har også fått enkelt slettet innlegg der jeg var for skarp i tonen. Hva med å slutte og syte?

Endret av Bidalaka
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Feigt opplegg. Moderator får da i det minste si i fra hvorfor han/hun fjerner innlegg. Utrolig totalitær stil: innlegg forsvinner fra Holocaust-tråden på samme vis som millioner av mennesker forsvant i Sovjet. Stille og diskret og aldri en sjel som protesterer mot opplegget. Annet enn Eventyrgutten og jeg da. Men vi blir nok snart sendt i den elektroniske gulagen vi også.

 

Jeg kan ikke huske at du protesterte den første gangen vi diskuterte dette temaet, og moderator slettet mine innlegg i tur og orden, når de ble for skumle. Tvert i mot agerte du heftig for at jeg skulle bli kastet ut av forumet, noe jeg da også ble.

 

 

Å sammenligne moderering med gulag er vel til nå rekord i overdrivelse og pompøsitet. Er det knitringen fra martyrbålene jeg hører?

 

Hva med å rett og slett følge reglene? De er like for alle.

Endret av Bidalaka
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fjott. Det jeg sa var at plakaten var propaganda.

 

Dere er PATETISKE! Vi kan faen ikke diskutere som voksne når dere sitter i sandkassa og kaster avføring rundt dere som noen forbanna to-åringer. Hvis dere vil diskutere med oss menn, får dere diskutere _SOM_ oss menn!

 

Hva er dette? Dette er fra den andre tråden, hvorfor paster du det her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...