Gå til innhold

Totalforbud mot å diskutere Holocaust?


Anbefalte innlegg

Den største faren med videoer og bilder er at de sår tvil om den offisielle bullshithistorien. Denne nye tråden er ikke noe annet en skadekontroll og sensur.

 

Hvorfor skal man ikke få poste videoer av såkalte overlevere som blir tatt gjentatte ganger i å lyge? spar meg for noe piss om "synopsis" og lignende.

 

Du skal da få lov til å poste videoer hvis du vil, det er ingen begrensninger på hvilke videoer du kan poste så lenge de er relevant til Holocaust og at de har gode beskrivelser som nevnt ovenfor.

 

Klarer ikke skjønne hvordan dere kan bruke så mye tid på å terpe på "meningssensur"-mantraet når dere får lov til å poste akkurat hva dere vil, så lenge det postes riktig og bidrar til debatten. Problemet jeg presenterer er jo at dere faktisk må informere enda bedre om den "offisielle bullshithistorien".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"postes riktig og bidrar til debatten" i denne forstand er informasjon som ikke sår tvil ved myten.

 

På ingen måte og jeg skjønner fortsatt ikke hvordan du klarer å tolke det slik. De absolutt aller fleste andre skjønner at det er total frihet i hva slags informasjon du kommer med, så lenge det er relevant og beskrives ordentlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Den største faren med videoer og bilder er at de sår tvil om den offisielle bullshithistorien. Denne nye tråden er ikke noe annet en skadekontroll og sensur.

 

Hvorfor skal man ikke få poste videoer av såkalte overlevere som blir tatt gjentatte ganger i å lyge? spar meg for noe piss om "synopsis" og lignende.

 

Huff så vanskelig det skal være da... Rampage har jo ettertrykkelig sagt at det IKKE er ulovlig å poste videoer eller bilder!!!

 

MEN, tingen er at det er påkrevd med litt mer informasjon om hva og hvorfor filmen er relevant. Film/bile flodding som vi har sett til tider er ikke gøy for noen.

 

Om man ser på dette som et diktatur så bør man seriøst få seg andre hobbyer!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Nå synes jeg moderator er overdrevet vanskelig mot de som tviler på holocaust. La oss få en fair debatt.

 

Det er jo nettopp det man ønsker, en debatt, ikke massiv posting av videoer uten at man vet hva man går til. Dette går forøvrig begge veier, videoer uten gode beskrivelser som "bekrefter" holocaust har også forsvunnet. Det er en regel som angår alle, med formål om å gjøre debatten bedre. Er du ikke enig i at man er tjent med at folk vet hva de går til når de trykker videoer? Særlig når den gamle debatten i så stor grad ble "ødelagt" av spam og motvilje til å faktisk debattere?

 

Jo, er enig med reglene forsåvidt, men som du sier så går det begge veier og de som skal legge frem bevisene for er ikke særlig seriøse etter min mening. Begge sider ignorerer hverandre fortsatt føler jeg.

 

Den største faren med videoer og bilder er at de sår tvil om den offisielle bullshithistorien. Denne nye tråden er ikke noe annet en skadekontroll og sensur.

 

Hvorfor skal man ikke få poste videoer av såkalte overlevere som blir tatt gjentatte ganger i å lyge? spar meg for noe piss om "synopsis" og lignende.

 

Huff så vanskelig det skal være da... Rampage har jo ettertrykkelig sagt at det IKKE er ulovlig å poste videoer eller bilder!!!

 

MEN, tingen er at det er påkrevd med litt mer informasjon om hva og hvorfor filmen er relevant. Film/bile flodding som vi har sett til tider er ikke gøy for noen.

 

Om man ser på dette som et diktatur så bør man seriøst få seg andre hobbyer!!

 

Synes begge parter skal prøve å komme med et nøytralt syn på debatten og kun se på bevis uten å sin forhåndsbestemte mening. (noe som kanskje er umulig).

Lenke til kommentar

"postes riktig og bidrar til debatten" i denne forstand er informasjon som ikke sår tvil ved myten.

 

På ingen måte og jeg skjønner fortsatt ikke hvordan du klarer å tolke det slik. De absolutt aller fleste andre skjønner at det er total frihet i hva slags informasjon du kommer med, så lenge det er relevant og beskrives ordentlig.

Du har slettet flere av mine innlegg selv om at de inneholdte en "synopsis" så du vet meget godt hva jeg snakker om.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Den største faren med videoer og bilder er at de sår tvil om den offisielle bullshithistorien. Denne nye tråden er ikke noe annet en skadekontroll og sensur.

 

Hvorfor skal man ikke få poste videoer av såkalte overlevere som blir tatt gjentatte ganger i å lyge? spar meg for noe piss om "synopsis" og lignende.

 

Hvis man beskriver med egne ord hva videoen handler om samt gir litt bakgrunninfo så skal vel videoene få stå.

Lenke til kommentar

Denne debatten er like dødfødt som den har vært i alle andre tråder. Det postes like mange rare videoer og bilder som ikke er representative. Argumenter fra "kritikerne" blir gang på gang motbevist, men de later som ingenting og fortsetter. Jamfør de "berømte 7 minuttene" som han bare lurer seg unna når Bidalaka kommer med gode argumenter. Spesielt Fred A. Leuchter har vi sett at ikke er troverdig, mens hans arbeid trekkes frem om og om igjen. GM250 og Bidalaka har egentlig forklart det meste i tidligere tråder, og nå håper kritikerne at disse to blir lei av å gjenta seg selv slik at de trekker seg ut av debatten.

 

Selv om vi har sagt det til han mange ganger så fortsetter BelzeBob å tillegge oss meninger vi ikke har, og etterpå forsøker han å bevise at meningene vi ikke har er gale.. :roll: Det er vel strengt tatt ingen her som har sagt at NØYAKTIG 6 mill jøder ble gasset, BelzeBob? Jeg lurer på hva dette kommer av, og jeg kan bare spekulere i at han kanskje har diskutert Holocaust med noen som er litt mer religiøse enn oss og derfor har sterk tro på tallet 6 millioner.

 

Dessuten så brukes resirkuleres 3-4 videoer av folk som forteller ekstreme historier fra Holocaust for å bevise at alle jøder er løgnere. Det er ikke slik handlingene og ordene til noen svært få sier noe om helheten, selv om kritikerene liker å tro det. Bruk av bilder er også ekstremt, og det er en fryktelig rotete debatteknikk han bruker for å skape forvirring.

 

I tillegg så trekkes grusomheter gjort av de allierte frem.. Som om det gjør tyskerne noe bedre!

 

Mon tro om vi trenger en annen tilnærming til denne debatten?

 

EDIT: Jeg blir GAL av de latterlige avisklippene og bildene dine nå! Gi meg en god grunn til å tro at det er er ekte. Hvis de faktisk er ekte: gi meg en god grunn til å tro at det som står i tekstene var konsensus på den tiden og ikke bare noe ekstremist-sprøyt!

 

Når det kommer til antallet jøder om ble utryddet så er estimatet basert på antallet som levde i tysk okkuperte områder( særlig Polen) før 1939 og ved utgangen av 1945, utifra det har man kommet fram til ca 6 millioner jøder. Dessuten så kommer jo et stort antall av andre "avvikere" så som sigøynere, homofile, psykisk utviklingshemmede eller rett og slett såkalte motstandere av riket! Orker ikke engang å begi meg inn på en diskusjon om utryddelsen har funnet sted med folk som mener at månelandingen bare var en hoax. Dokumentasjonen taler for seg, 100 websider sånn ca for at den ikke skjedde mot 1000 vis av bøker, filmer, vitnebyrd fra både vakter/ innsatte for at den skjedde!

 

Uansett så mener jeg at retten til å mene hva man vil er så sterk at man er nødt å ta disse diskusjonene, så på en måte synes jeg det er flott med folk som betviler så kalte sannheter/ meninger.. Gir livet et innhold for alle. Lykke til med diskusjonen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noe sier meg at folk ikke er så interesserete i å diskutere når det er slik en sensur. Jeg har lest litt hva folk skriver her og her fins det altså ikke talefrihet. Ikke rart - når man må beskytte en så viktig maktinstitusjon som Holohoax.

 

Denne sensuren og stalinist-styret bare bekrefter hvor redde visse krefter er for at sannheten om Holocaustløgnen skal komme ut.

Endret av Rampage
Fjernet et off-topic bilde
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skrev nettopp noe som jeg mente var av kolossal betydning for diskusjonen på Holocaust-tråden og det ble umiddelbart sensurert vekk av fascistene. Greit. Jeg kommer ikke til å delta i dette falske og forkastelige opplegget.

 

Hmm, fascistene??? NSDAP var? Mener du virkelig at regler for et forum er fascistisk? Regler er til for at spillereglene skal være like for alle! Om dine argumenter ikke holder mål i så måte har du jo feilet stort!

 

Må jo si at jeg kun har lest denne tråden, ikke den forrige!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Sensuren" som blir utøvd her på forumet angående holocaust går på at jeg krever at du skal presentere informasjonen din ordentlig, ikke bare spamme forumet med videoer. Så sensuren er en bemerkelseverdig funksjon som krever at du må poste mer enn det du ville om det du vil poste.

 

Hvis brukere melder seg ut av debatter fordi de faktisk bare ønsker å spamme med videoer, ikke debattere, så er det deres valg. Det er ytterst valgfritt å delta på forumet og da aksepterer man også spillereglene som gjelder.

 

Minner om at denne tråden er for tilbakespill og diskusjon rundt selve debatten, ikke å diskutere Holocaust, det har vi en dedikert tråd til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skrev nettopp noe som jeg mente var av kolossal betydning for diskusjonen på Holocaust-tråden og det ble umiddelbart sensurert vekk av fascistene. Greit. Jeg kommer ikke til å delta i dette falske og forkastelige opplegget.

 

Hmm, fascistene??? NSDAP var? Mener du virkelig at regler for et forum er fascistisk? Regler er til for at spillereglene skal være like for alle! Om dine argumenter ikke holder mål i så måte har du jo feilet stort!

 

Må jo si at jeg kun har lest denne tråden, ikke den forrige!

 

Jeg skrev følgende som ble sensurert vekk etter 3 sekunder av moderator: (ikke ordrett)

 

"Vi må ha lov å sammenligne Holocaust med andre historiske folkemord. (Moderator hadde vedtatt forbud mot dette på Holocaust-tråden.) Ellers blir det som at vi diskuterer Volvo men ikke har lov å diskutere andre biler, eller sammenligne Volvo med andre biler. Relativitet er kolossalt viktig."

 

Mye, mye annet jeg skrev ble også umiddelbart og nådeløst fjernet uten advarsel. Som en eller annen setning som sensureres vekk fra det kinesiske internettet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er fordi du enda ikke skjønner at man ikke skal ta den diskusjonen i den tråden, det er det denne tråden er til for. Hvorfor skal man forpeste den andre diskusjonen om hvordan man skal diskutere emnet? Det er off-topic.

 

Debatten går ut på å diskutere hvorvidt Holocaust er fakta eller fiksjon. Ikke hvorvidt de allierte var slemme mot tyskerne (noe de åpenbart var). Da sporer bare tråden av i et helt annet spor enn Holocaust.

 

Du har forøvrig fått nok av advarsler, det er begrenset hvor mange ganger jeg er villig til å advare på forhånd når reglene blir gjentatte ganger brutt. Når man er (eller ihvertfall burde være) full klar over at man bryter reglene er det underforstått at innleggene forsvinner.

 

Jeg gav deg forøvrig en ypperlig mulighet til å endre det ene innlegget ditt ved å legge ved hva videoen handlet om, hvilke ting som ble nevnt og hva videoen konkluderte med hvorpå du svarte at du meldte deg ut pga. diktaturet. Jeg minnes det ordrette var "Gå og lek onkel for noen andre".

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg skrev nettopp noe som jeg mente var av kolossal betydning for diskusjonen på Holocaust-tråden og det ble umiddelbart sensurert vekk av fascistene. Greit. Jeg kommer ikke til å delta i dette falske og forkastelige opplegget.

 

Hmm, fascistene??? NSDAP var? Mener du virkelig at regler for et forum er fascistisk? Regler er til for at spillereglene skal være like for alle! Om dine argumenter ikke holder mål i så måte har du jo feilet stort!

 

Må jo si at jeg kun har lest denne tråden, ikke den forrige!

 

Jeg skrev følgende som ble sensurert vekk etter 3 sekunder av moderator: (ikke ordrett)

 

"Vi må ha lov å sammenligne Holocaust med andre historiske folkemord. (Moderator hadde vedtatt forbud mot dette på Holocaust-tråden.) Ellers blir det som at vi diskuterer Volvo men ikke har lov å diskutere andre biler, eller sammenligne Volvo med andre biler. Relativitet er kolossalt viktig."

 

Mye, mye annet jeg skrev ble også umiddelbart og nådeløst fjernet uten advarsel. Som en eller annen setning som sensureres vekk fra det kinesiske internettet.

 

Nei det blir det ikke, at mongeloerne utryddet 40 millioner har absolutt ingen ting med holocasue å gjøre.

 

Man kan fint skrive om volo uten å bruke andre biler, man kan si at den er sikker, at kan ha 5 folk i baksetene har stort bagasje rom osv uten å nevne en eneste annen bil, det du er ute etter er fordi du ikke kan motbevise holocasut og få drapet på 15 millioner mennesker til å vrike snillere og bedre enn det det egentlig er, det er en skittet debat teknikk som bare tapere bruker

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sensurerte dere vekk innlegget mitt? Herregud dere er jo helt syke!

 

Hva var off-topic med det bildet? For en gjeng med nazier dere er.

 

Såvidt jeg vet har ingen av dine innlegg blitt sensurert bort. Men holocaust-vitser og selve holocaustdebatten har ingenting i denne tråden å gjøre. Tvert om er det både usaklig og off-topic.

Lenke til kommentar

Noe sier meg at folk ikke er så interesserete i å diskutere når det er slik en sensur. Jeg har lest litt hva folk skriver her og her fins det altså ikke talefrihet. Ikke rart - når man må beskytte en så viktig maktinstitusjon som Holohoax.

 

Denne sensuren og stalinist-styret bare bekrefter hvor redde visse krefter er for at sannheten om Holocaustløgnen skal komme ut.

 

Så den eneste som mangler nå i beskrivelsen av retningslinjer er vel Mao/ firerbanden. Dere har nå brukt fascismen så kom da stalinismen( som jo skal /burde være det motsatte av fascismen)så da er det vel bare maosimen igjen? Vent litt... Vi har jo Røde Khmer,Robert Mugabe, Ghaddafi/ Khaddafi + en hel haug med tidligere despoter som dere sikkert kan spa fram når den tid kommer....

 

Det er da bare og forholde seg til reglene så er jo problemet løst! Da får man en bra diskusjon om dette!

Endret av OldDuke
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"postes riktig og bidrar til debatten" i denne forstand er informasjon som ikke sår tvil ved myten.

 

På ingen måte og jeg skjønner fortsatt ikke hvordan du klarer å tolke det slik. De absolutt aller fleste andre skjønner at det er total frihet i hva slags informasjon du kommer med, så lenge det er relevant og beskrives ordentlig.

Du har slettet flere av mine innlegg selv om at de inneholdte en "synopsis" så du vet meget godt hva jeg snakker om.

 

Ah.... skjønner det sensureres her ja.

Lenke til kommentar

Sensurerte dere vekk innlegget mitt? Herregud dere er jo helt syke!

 

Hva var off-topic med det bildet? For en gjeng med nazier dere er.

 

Såvidt jeg vet har ingen av dine innlegg blitt sensurert bort. Men holocaust-vitser og selve holocaustdebatten har ingenting i denne tråden å gjøre. Tvert om er det både usaklig og off-topic.

 

Poenget er vel at fleste av oss IKKE er nazier!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...