Gå til innhold

Ubuntu 11.04 (Natty Narwhal) / Ubuntu 11.10 (Oneiric Ocelot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huffda. Fikk feilmelding når installen var ferdig. Maskinen var i unusual state. Installen skulle rolle tilbake til forrige versjon, men det skjedde ikke. Restarter maskinen, logger inn i nye 11.10 og internett logges ikke selv om jeg beholdt config. Ikke finner jeg ut hvor jeg logger på internett heller. Menyen til venstre får jeg ikke frem ved å flytte musepekeren over. Så får jeg error melding ved hver oppstart om at det er noe galt med ssd disken. Er det noe måte å gå tilbake til forrige ubuntu versjon jeg hadde installert på en enkel måte?

Lenke til kommentar

Gikk du fra 11.04 til 11.10 eller direkte til 11.10? Kikket litt på changeloggen og var ingenting som fattet videre interesse for at jeg gidder å oppgradere med det første da forrige gang jeg tok update (10.10 til 11.04 må det ha vært) så kræsjet flere drivere (blant annet alsa) som var et helvete å fikse igjen pga. det lå rester her og der som var vanskelig å rydde opp i, men som ikke gjorde jobben aleine.

Dog, skulle tro at det ikke ville være slike brutale endringer fra 11.04 til 11.10?

Etter litt kuking så ble det direkte fra 11.10, men jeg prøvde vel og merke å installere beta 2 av 11.10 så..det kan være en forklaring.

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål til dere drevne ringrever. Den ene laptopen min (Acer Aspire 5738) er plutselig blitt glovarm under normal bruk etter oppgraderingen fra 11.04. Så vidt jeg kan se er det ingen kjempekrevende programmer som kjører i bakgrunnen. Noen som har opplevd eller hørt noe lignende som dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...