Gå til innhold

Hjelp ang. leiebil! Road Trip I Norge fra Oslo, om Stavanger og Bergen og helt opp til Lofoten.


Anbefalte innlegg

Hei folkens

 

Jeg planlegger en road trip med noen utenlandske venner til Norge nå i begynnelsen av april. Det er mulig at vi klarer å få plass i en bil med fem, kanskje opp til syv avhengig av hvor mange vi blir.

 

Dette er stoppene vi kjører:

 

Oslo

Kristiansand

Stavanger

Bergen

Galdhøpiggen (:p)

Trondheim

(et eller annet sted i midten av Nordland; forslag?)

 

Og så etter hvert helt opp til lofoten

 

Derfra fly tilbake til Oslo, og så Skottland!

 

Gleder meg som en liten unge, men det store spørsmålstegnet og hva vi virkelig frykter pengemessig er å leie bil, og om det i det hele tatt er mulig. Som dere skjønner blir dette VELDIG mange kilometer til sammen, slik at det kanskje er lurt med noen som tilbyr ubegrenset reiselengde? Har aldri leid bil før: å forresten, jeg er 21 år og har hatt lappen i litt under tre år. Er det nok, eller er jeg allerede for ung/uerfaren for i det hele tatt å få en sjanse?

 

Hvis det går, hadde det vært strålende å kunne plukke opp bilen i oslo og sette den fra oss i lofoten, eller et sted nærme.

 

Har noen erfaring/kunnskap om det å leie bil; hvilke firmaer som er til å stole på, fleksible med tanke på bensinbruk og pick-up/drop.off point, og gunstige prismessig.

 

Setter stor pris på all mulig hjelp!

 

- Snorre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...