Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ang. Baptistfokus på Holtekilen fhs


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har litt lyst å søke musikk og studio på holtekilen til høsten, men er usikker siden det ikke er en frilynt skole. Har noen kjennskap til Holtekilen fhs? Preges miljøet veldig av at skolen styres av Baptister? Er det strengere regler på ting, får man lovt til å bannes osv?Hahah. Jeg kjenner ingen baptister, og vet ikke så veldig mye om hvordan det fungerer og hva de forventer. Setter veldig pris på svar, må nemmelig betale innmeldingsgebyr snarest om jeg skal gå denne skolen, og beløpet refunderes ikke, så jeg ønsker å være helt sikker før jeg bestemmer meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er på en folkehøgskole med et ganske aktivt kristent miljø (Høgtun), og her er det uproblematisk for de som ikke er kristne å holde seg unna. Alle møter og all forkynnende aktivitet unntatt 5-10 minutter "ord for dagen" om morgenen er frivillig. Holtekilen er visstnok ganske mye "friere" enn Høgtun, så jeg tror ikke det er et problem overhodet.

Lenke til kommentar

Jeg skal gå på Holtekilen fhs til høsten, og jeg er ikke-religiøs. I starten var jeg litt skeptisk, men etter å ha snakket med folk som har vært elever ved ulike kristne folkehøgskoler, ser det ut til at det ikke er noe problem. Skal gå linja "Sosiologi på gateplan", og gleder meg helt utrolig! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...