Gå til innhold

Nokia 8850 og forsikring


Anbefalte innlegg

Ble i kveld frastjålet min trofaste følgesvenn gjennom de 2 siste årene(nokia 8850), har totalforsikring+ på abonnementet. Det jeg lurer på er om jeg får noe erstatning på den, har kvittering et eller annet sted her. Kosta 6500,- da jeg kjøpte den. Siden den er så gammel er det kanskje bare å fordøye sorgen og anskaffe et nytt "smykke" av en telefon :) noen forslag kanskje?

 

mvh Anders

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det samme har jeg lurt på.

 

Totalforsikring pluss skal jo i utgangspunktet ikke ha verdiforringelse, men vilkårene sier bare at telefonen erstattes av tilsvarende produkt, uten egenandel. Dvs at en f.eks. 6210 vil bli erstattet med en 6310(i), da dette er tilsvarende produkt og en 6210 ikke lar seg fremskaffe.

 

Men er tilsvarende produkt kun funksjon, eller også design? Funksjonsmessig er vel 8850 etterhvert på høyde med de fleste telefoner til kr 1,-.

 

Jeg ville forsøkt å argumentere overfor NetCom at 8850 er nettopp det du skriver, et smykke. Følgelig bør telefonen din erstattes til fulle med verdibevis på kr 6500,-, eller en 8910 som er 8850s naturlige erstatter.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...